(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dokunma Bana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dokunma Bana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dokunma bana Ak düşen saçlarıma dokunma Onlar düşüncelere esir düştüğüm Uyuyamadığım sancılı gecelerin izleri Canımı yakan sancılarıma dokunma...
BUGÜN OKUMAK İÇİN SEÇTİĞİM TÜM ŞİİRLER HEP BENİ ANLATIYOR GİBİ... KISA AMA ÖZ OLAN BU ŞİİRDE SON İKİ - ÜÇ AYDA AĞARMIŞ SAÇLARIMI BULDUM, KENDİ UYKUSUZLUĞUMU,KENDİ ÜZÜNTÜLERİMİ... YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOSTUM, GERÇEKTEN KISAYDI AMA BİR ÖMRÜ ANLATIR GİBİYDİ DİZELER.
Dokunma ! Öyle bir sesleniş ki kopuşun adı gibi... Öylesi bir yarayı gizler ki, İlaç istemem der gibi. Ve öyle dolu ki burda okuyanları da yaralar gibi... Atıfta bulunmakla umarım saygısızlık etmemişimdir ama şiir oldukça dokunalı ve öz... Sevgilerimle...
His varlık demetir.
Acı ve tatlı ne varsa yaşamın kendisidir
Dokunulmak gönülün en çok istediğidir.
Tebrikler
c.d.
celal demir tarafından 2/17/2010 6:02:38 PM zamanında düzenlenmiştir.