(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLBER............ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLBER............ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
40-50 böcek yerine gerçekten haketmiş şiirler seçilince işte böyle güzel şiirleri es geçme şansımız olmuyor. seçkiler az olduğu için hepsini tek tek okuma fırsatım oldu ve okuduklarım içinde hemen hemen hepsi güzeldi tıpkı bu şiir gibi...
gazelin güzelini okuttunuz değerli şair yüreğin dert görmesin emi...
...ne kadar güzel bir sevda anlatımı..beyitler su gibi akıyor..geçen günkü günün şiiri seçilen şiirinizden çok daha güzel bir şiir ,ama böcekle yetinilmiş..şiire gerçek değeri şairin gönlü ve okuyanın beğenisi verir..ben bu beyitlere hayran kaldım...şu beyit bence en güzeliydi...
Viran bir köşke benzer anılarda bu sevda Al mülkü senin olsun, istemem kira dilber
........................selam saygı ve dualarımla...
Bir yetim başı gibi okşayıver gönlümü Hıçkırıklar elinde düşürme dâra dilber
şiir dediğin işte bu... divan edebiyatı gazellerini aratmayacak kadar güzel.... gerek içerik, gerek hissediş, gerekse söyleyiş olarak mükemmeldi...kutlarım efendim...selam ve muhabbetle...