Kâlbim hala üzgün, beni terk ettin de, Sensizliğe ağlar yine gönlüm sevmiş de, Neyler bu gönül şimdi severken, sensiz, Ağlar dururum ben hala gönül öksüzde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rubai " Gönül öksüz " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rubai " Gönül öksüz " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kâlbim hala üzgün, beni terk ettin de, Sensizliğe ağlar yine gönlüm sevmiş de, Neyler bu gönül şimdi severken, sensiz, Ağlar dururum ben hala gönül öksüzde
Kâlbim hala üzgün, beni terk ettin de, Sensizliğe ağlar yine gönlüm sevmiş de, Neyler bu gönül şimdi severken, sensiz, Ağlar dururum ben hala gönül öksüzde
Yüreğin var ola dost şair.Kutladım selam ve dua ile
Kâlbim hala üzgün, beni terk ettin de, Sensizliğe ağlar yine gönlüm sevmiş de, Neyler bu gönül şimdi severken, sensiz, Ağlar dururum ben hala gönül öksüzde.
hocam kısa ve öz harıka ...çok güzel ...yüreğine sağlık.... tebrik ederim...sevgı ve saygılarımla....
BU NASIL İŞTİR BÖYLE?MESELA ÜSSTEKİ YORUMDA KISA VE ÖZ DEMİŞLER YAHU ZATEN RUBAİ 4 MISRADIR.
NE KADAR SAÇMA BİR YORUM 'KISA VE ÖZ'
YANLIŞ ANLAMAYIN BEN SADECE SANATSAL YÖNDEN TENKİD ETMEK İSTİYORUM....
KAFİYE DENEN O AHENG UNSURU YOK GİBİ ŞİİRİNİZDE.ARUZ DEMEK AHENG DEMEK MUSİKİ DEMEK SADECE ÖLÇÜ TUTTURMAYLA RUBAİ YAZILMAZ...
YA DA RUBAİ DEMEZSİNİZ OLUR BİTER.
GENÇLER BİLMEZ BU RUBAİNİN NE OLDUĞUNU.BİRDE BÖYLE YANLIŞ GÖRÜNCE HEPTEN KAFALARI KARIŞACAK.
İSTER ŞÂH İSTER GEDÂ LÜTFEN YAPILAN İŞE SADAKAT VE İHTİMAM...
EĞER BEN BÖYLE YAZIYORUM KARIŞAMAZSINIZ DİYORSANIZ LÜTFEN DÖRTLÜKLERİNİZE
RUBAİ BAŞLIĞI KOYMAYIN...
İSTİRHAM EDİYORUM...SAĞLICAKLA KALIN...
murattegin tarafından 12/16/2009 7:28:10 PM zamanında düzenlenmiştir.