(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SELF SERVİS İNSANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SELF SERVİS İNSANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yeni, farklı ve zahmetli bir şiir...insanın önüne aç ken her daim hamburger koyarsak eninde sononda yer...self servis olmaya zorunda bırakılıyoruz...ne deyim yine iyi bir şiir... seçkin bir örnek... beyaz kurdelen hiç solmasın....
Şiir kıvamında değil açıkcası. Evet,sosyal mesajları yatırmışsın kaleminin altına ama içtenlik yok sanki yazdıklarında. Belki bir özdeyiş olabilir ama şiir asla. Bakış açım... Saygılar.
içeriği mükemmel ben servisimi alıp gitsem de insanlığımı bırakmış oluyorum değil mi kasada...kaç kuruştu ...üstü kalsın mı ...self servis işte...hepsi aynı arada...sana bana kalan ne...sen nasılsa doymuşsun hamburgere, doymam için ne kadar aç kalmam gerek sen kadar daha...
bu yüzden,alelacele şehirleştiremesinler bizi diye dua ediyorum.bu batı batıracak insanlığı.her insanı her milleti aynı kalıba sokacak sentetik yapacak.bütün ulaşabildiği kültürleri deterjan ğibi temizleniyoruz zannıyla kanser yapacak o yüzden köylerde kalsa biraz aslımız ,bozulmadan diyorum. ileride genlerini kullanırız belki.............
kalemine sağlık dostum. bu saatte ,klevye kullanmayı yeni öğrenen,bu ihtiyara neler yazdırdın gördün mü........... böyle güzel yazıp insanı tahrik etmesen sende denizi kızıla ğökyüzünü eflatuna boyayan şiirler yazsan da,biz de ucuz kurtulsak olmaz mı?