(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çok kadın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çok kadın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinde ki kısa izlekli dizelerin uzun solukludur.
Çok kadın! Bir kadına her şeyim olur musun derken, yaşamın içinde dokunduğu her alanda yanında olabilecek; Dost Eş Sevgili vb. Kısacası yanında birlikte düşmeden yürüyecek bir insan ister. Bulana ne mutlu!
Tebrik ve sevgilerle... Azdan çoğa giden dizelere devam. Şiirle...
Kadını kadın gibi, Adamı adam gibi, Sevmek gerek velhasıl..))))
Sevmeyi biliriz de...Karşımızdaki hınzır rahat durmaz.Fırsat vermez ki nasıl severiz gösterelim.İstenildiği gibi sevilmek ister.Herkes gibi kendi payına düşenin peşindedir insanoğlu... Paha biçilmez değeri ondandır rüya kadınların.Onlar senin rüyan olmayı bilir...amin.
ben de o kadınlara olan sevgileri anarak söylemde bulundum zaten sinan..yoksa sayı çokluğu değildir konu olan.. ama bak ne diyeceğim...bir kadına baktığında bir adam..sadece kadın görmez.. anasını görür ve bacısını...ilk aşkını görür ya da hiç yaşayamadığını... çoğu zaman dert ortağıdır en has tarafından..bazen düşman kılar kendine rengiyle barışamadığı an..bazen canına yar..bazen vur vur duvar...iyi bir hatun görür osmanlı tarafından...ama ister de en yosma duranından..bazen bir çiçktir ezip ezip geçtiği (çiçeklere basmayın lütfen) bazen de bir böcektir değerini biçtiği...ilk baktığında gördüğü hep çıkıntılarıdır...oysa asıl gizemi kıvrımında saklanır...gözüne ilişirlen alnındaki çizgisi, bilmez bile dudak gezintisine dost kıldığı benini...
demem o ki...ben sayarken sakalına düşen akları..o görmez bile siyahtan sarıya dönen saçları..:)))
Tespit ve görüşleriniz elbette genel doğrulardır. Oysa ben rüya kadınlardan bahsediyordum,içinden gökkuşağı geçen kadınlar. Sayısal çokluk değildir kastım.
bak işte sevgili Sinan...o nokta ayrıldığımız nokta genel anlamda... bir kadın sadece "ADAM" sever..bir tane...tek tane..... ama çok mu sever..çok sever.....de adam kadına çok baktığındandır bakış açısı yayılınca bazı sevgileri göremez.. çoklu sevgi kadının bünyesinde barınmaz...adam gibi "ADAM"dır işte en büyük tarafından..ondandır genelde "koca adam"dır onlar yerini hiç anlamayan...
(off yaaa.çok dramatik oldu bu...dağıldım yine "adam" lafını duyunca...:)))
Dolaşır dillerde bir söz... "Her Kadın bir Çiçektir" in farklı çağrışımları olsa gerek farklı uslarda.
Arı gibi çiçek çiçek dolaşıp, doğanın sunduğu farklı özleri mi aramalı aşık sevi öznesinde? Ama aşık, şair olunca sevdiğini " bal " sayıp bir çiçekte ne çok çiçek var diyor.
Yalın ve duru bir anlatım. ........................Ama ne çok şairsin sen.
Şiirlerinde ki kısa izlekli dizelerin uzun solukludur.
Çok kadın!
Bir kadına her şeyim olur musun derken, yaşamın içinde dokunduğu her alanda yanında olabilecek;
Dost
Eş
Sevgili vb.
Kısacası yanında birlikte düşmeden yürüyecek bir insan ister.
Bulana ne mutlu!
Tebrik ve sevgilerle...
Azdan çoğa giden dizelere devam.
Şiirle...