(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oyy deniz dalgalım bir yar sevdim ona yanarım ay ışığı gibiyim o güzele semah yakarım şarkısını mırıldandım...varolun, maviler yüreğinize yarın inatla umut olsun olsun demeye devam bence...şiirlerle coşalım, saygı ve sevgimle...
bu şiiriniz de tıpkı diğer şiirleriniz gibi harika. okudukça okuyasım geldi. okudukça da duygulandım. bir çok duygu gelgitleri yaşadım. denize aşığım . ama itiraf edeyim denizi hiç bir erkek yada bir kadın diye düşünmedim....ikisine de yakışmış...yüreğimi saytfalarına ve kapına bırakıyorum güzel insan.... sevgiyle....
Duygularını deniz sörffü ile yüreklere taşıyıp akıtan güzel ve duygulu şiirini çokbeğendim.Kutlarım.Benim yüreğime deo sörfle aktınız.Ne olur kalın orada.Çıkmayın.Başarılar.Kutlarım sevgilerimle.
gel ve sar demeye gerek kalmasak ? ama malesef kalıyoruz bu noktada kalmıyor bılakis gidiyoruz sanırım cunku ge ve sar dedıkten sonra gelıp sarandan bı hayır yok gel sar demeden gelıp sarmalı ya sessiz olmadı denız yada dalgalı..!!!
Hocam affınıza sıgınarak bılakıs yaşadıgım şeyde şuan o bakımdan cagrısım yaptı özur
aytenulas tarafından 12/8/2009 11:21:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
aytenulas tarafından 12/8/2009 11:22:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
CANIM KIZIM ELBETTE BUNU BÖYLE HAYKIRMAYACAĞIZ.AMA BİZ KADINLAR HAŞİN DEĞİLİZ. DAHA ÇOK SEVECEN SEVERKEN KENDİMİZİ ADETA KAPTIRIRIZ. SENİ SEVİYORUMGÜZEL KIZIM TÜM SEVGİLER SENİNLE OLSUN.
değişik duygularda denizi ifede etmişsiniz.güzel ama kısa bir çalışma olmuş.biraz daha sürseydi bu güzel sörf duygusu daha güzel olacaktı.neyse bu değerli şairemin insafına kalmış.tasarrufu bu kadar olmuş.gerçekten tebrik ederi.gülay hanım.varolun efendim.saygılarımla.
denizin tuzunu, kokusunu, rüzgarını bilirdim ama... şiirden bir yüreğinin olduğunu, ellerinin olduğunu, ellerinin bu kadar güzel ve alımlı olduğunu, şiirden bir evinin olduğunu... saygılarımla gülay hanım
Sayfama gelerek beni onurlandırdınız. Sevgi çiçekleri açsın gönül bahçenize bir demet gül bıraktım bende.Senvi dilinizde hem yüreğiniz de olsun.Sevgilerimle
bu tür şiirler çok hoş..... yazmak hüner ister.......beceremessen.... yazanları okumak ayrı bir keyif verir.... bende aynen öyle yapıyorum....keyif alarak okuyorum birde kıskanıyorum.....en iyisi arkadaş herkes bildiği işi yapacak.....gülay birkyl ablam gibi .......kalemin ve yüreğin varolsun saygılar
Kimi zaman efkarlanıp bir sigara eşliğinde içimizi döktüğümüz, dertleştiğimiz kimi zaman sitem edip bizi sevdiğimize ırak eyleyen hırçın kıza bin ah ettiğimiz ve bazende dalgalardan medet umup bizi sevdiğimize götürmesi için dua ettiğimiz...