İnsan dediğin, olumlu veya olumsuz Tepki verir, fikren ve bedenen ölümsüz Kontrol edilen duygular, yanlış uygular Nam hesabına aşırı faiz kurgular.
Herşeye evet diyen, tek mahluk merkeptir Pardon bir eşi ise, koyun yünlü keptir Kafasına takan üşümez de üşenir Beynine sadece ve tek kabul döşenir.
Cehaletin bir karanlık olduğu belli Taşıyan, iki ayaklı ve ik elli Aydın ile arasında fark, olmalı çok Güneşi al, duyarsızların zihnine sok.
Hayvan ile bitki yönelir nur güneşe İnsan doyduktan sonra, saldırır pür neşe Hatta, tüm dengesini bozar tabiatın Kayıtsız ve şartsız bedelidir biat’ ın.
Er okuma bile yaparken, pamuk bez dokuma İlim irfancılar, diyorsa hiç dokunma Pasif bir toplum çıkar, ışıksız pısırık Sinmesine yeter, mafyalı tek ısırık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEPKİSİZ TOPLUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEPKİSİZ TOPLUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aydın ile arasında fark, olmalı çok Güneşi al, duyarsızların zihnine sok ********************************************* isterseniz tüm gezegeni sokun anlamayan anlamaz güzel kardeşim anlamlı dizelerdi tebrikler saygı ve selamlarımla...