(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÖLÜR BİN DİRİLİRİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÖLÜR BİN DİRİLİRİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sırtında pis gocukları, İt etinden sucukları, İmralının çocukları, Bin ölür bin diriliriz.
Gardaşının kucağında, Bu vatanın bucağında, Peygamberin ocağında, Bir ölür bin diriliriz.
Oğuzsoylum soyum budur, Tevekkülüm huyum bu dur, Düğünüm bu toyum budur, Bin ölür bin diriliriz.
Bu vatan öpücükle alınmadı ...vatanın her karışı bizim için kutsaldır...Allah bu milleti üzmeyecek güzel günler inşallah çok yakında gelecektir efendim..kaleminiz daim olsun efendim...
şehitlerimiz nur içinde yatsın..Çok yakında gerçek vatan evladı bunların intikamını alacaktır..bekleyelim görelim...
Oğuzsoylum soyum budur, Tevekkülüm huyum bu dur, Düğünüm bu toyum budur, Bin ölür bin diriliriz. AYNEN USTAM...KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
ATAM sağ olsaydı bu ülkede bukadar ... olmazdı ne olursa olsun töremizi bozmak isteyenlere bayrağımızı indirmek isteyenlere asla göz yummayacağız... toprağınız bol mekanınız cennet olsun yiğitlerim NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ...
Huyudur hep yola işer, Gün olur kapana düşer, Unutuyor sanma beşer, Bir ölür bin diriliriz.
Sırtında pis gocukları, İt etinden sucukları, İmralının çocukları, Bin ölür bin diriliriz.
Bu mesele; Kaynuka'dan beri var, amma şu son Sırtlan duruşlu gidişat,galiba Kaynuka'yı geçti.. Endülüs canavarından bir kaç diş aldı.. Haçlı tamtamlarından mızıkalar temin etti.. Küfür adabıyla yamyamlığa soyundu.. Bütün çabaları yetmedi, tarihte ilk defa bir kancıklık tabiatıyla çocukları maşalandırmaya başladı.. Elini ateşten çekme ahlakını yineleyerek sabi umutlara düştü.. Hani Açılım denen herzenin tadı burada desek yeri vardır.. AsilHükümet adamlarımız el uzattıkça ellerinin tersiyle itenlere bu kadar zaaf göstermek ve cesaret vermek; acaba suizanlarını iyi niyetlere çevirirler mi meselası amma, nerdeee.. biz halâ kabağın tadını verecek bir nebatat keşfetme gayretindeyiz.. Bu zaman; elbette sabrın Eyübce duruşunu sergileyeceği, milletimizin bu çirkin oyunlara gelmemesi ve tefrika makamlarının sinisi plânlarına fırsat vermeme zamanıdır.. Gördünüz değil mi, dün bugün ele alınacak DTP dâvâsını bildikleri hâlde tuza yatırdıkları BeyazSaray'da DTP'ye Ofis meselesini inadına hem de Tayyib Bey'i misafir ettikleri bir anda müsbet cevablayan ABD'nin ne menem bir riya devleti olduğunu.. Bunlar; fitneleri bitmeyen çirkef ülkeler.. Minareyi yasaklayacak kadar dinî fetbazlığa soyunmak onların ne kadar ahlaken erozyona uğradıklarının birer Haç'çen alametleri.. Öyleyse kendimizden başka mecralarda çare aramayacağız.. Kendimize güveneceğiz.. kendi derdimize kendimiz ilaç olacağız. Yoksa Yakob gibi, Fatih ihtişamıyla beslersin ve sonra da kendini alçakca zehirletirsin.. Şehid düşen bütün askerlerin ruhları şâd olsun.. Rahmet dualarımla..
Kahbe kuşunla yedi mehmetimizi şehit eden hainler cezasını bulacaktır.Bu vatan sahipsiz değildir.Şehitlerimize allahtan rahmet ailelerine sabır ve başsağlığı diliyorum Hepimizin başı sağ olsun.Duyarlı yüreğinizi kutluyor esen kalın diyorum dost kalem selamlar saygılar..
Sırtında pis gocukları, İt etinden sucukları, İmralının çocukları, Bin ölür bin diriliriz ************************** tüm milletimizin başı sağolsun şehitlerimizi canlarımızı Peygamber Efendimize(S.A.V.) komşu etsin Yaradan akıtılan her kandan toprağa giden her vatan evladından bin tane TÜRK doğar ne güzel... sevgilerimle TÜRKDAŞIM...
insan olana insani hakları mutlaka verilmeli.. amma bu işi yapanlar insan olamazlar..itlik yapana da it muamelesi gerekir.. dediğiniz gibi .. bir ölür, bin diriliriz.. Rabb im rahmet eylesin şehitlerimize... köpekler gibi ölmekle, Hamzalar gibi şehit olmak bir olur mu.. harika dizelerinizden dolayı tebriklerimi sunuyorum..sağlıcakla kalınz...
UYAN DAĞDA Kİ YABAN SANA HABERLERİM VAR BİR MEHMEDİM ÖLDÜYSE ON BİN MEHMET DAHA VAR KANI YERDE KALMAYACAK ŞEHİTLERİMİN SONU GELMEZ BİLESİN TÜRKİYEM'İN AKLINIZI BAŞINIZA DEVŞİRİN