SABRIMIZ TAŞTI ARTIKŞiirin hikayesini görmek için tıklayın artık sabırlar taştı hele 7 şehit verince yurdun her köşesinde olay çıkartan devlete zarar veren bu insanlara fazla açıldık gibi geliyor bana yeter artık!
Çocukların arkasına saklanan korkaksınız
Yıkanmış beyinlerle sadece bir kölesin Yaktın yıktın zarar verdin eli kanlı hainsin Sabrımız taştı artık bunu iyi bilesin Yemin ettik ölürüz vatan için hepimiz Dış güçlere aldanıp üç beş kuruş derdiniz Yüzlerini gizleyen söyleyin siz kimsiniz ? Sabrımız taştı artık canımıza yettiniz Kapılar açıldıkça içeriye girdiniz Amaç huzur bozmaktı belliydi düşünceniz Hiç uğraşma boşuna her zorluğu yeneriz Sabrımız taştı artık cevabını veririz NEŞE KIZILYAR ................................................................. sabrımız taştı artık.............ümmü aşçı ......................................kazım özgür |
ÜÇ DOST KÖY!
Hangi ülkede doğarsan doğ farketmez her insanın kulanacağı üç dili vardır.
Bir kabadil yani büyük dilimiz.
İki yutak dili.
Üç yüreğin dil.
Kaba dilin kulananların hiç bir amacı yoktur,kırar,döker,yok edere,bir sarhoş misali.
Küçük dili genelde ticaretle uğraşanlar,sermaye sahipleri,yararlanan ve sömürenler kulanır.
Yüreğin dilini kulananların tek amacı vardır.Kırmaktan incitmekten ve kaybetmekten korkarlar,hep dost kazanmak peşindedir,eli yüreğinde ayağı frendedir.
Üç insan türü vardır.
Bircisi kar uğruna bomba üretip doğayı ve yaşamı yok edenler.
İkincisi acıları dindirmek ,daha çok yaşatmak için ilaç üretep ömrünü bilime adayanlar
Üçüncü insan türü ise üretmeye,dönek,kaypak ve asalaktır.
İnsan oğlunun yürüdüğü iki yol vardır.
Bir sermaye
İki emek
Her ikisinide vatanı yoktur.
Sermayenin dili,dini, ırkı ve vatanı olmaza,nerede karına kar katcaksa yatırımını oraya yapar.
Emek ise her yerde aynıdır,nerede yaşarsa yaşasın farklı eller tarafından sömürülür.
Dünyada kar uğruna çok kanlar akıtıldı,
Ülkmizde’de kanlar döküldü fazla geriye gitmeyeceğim tanık olduklarımı anlatacağım.
Sağcı,solcu diyerek bir çok gencimiz hayatını kaybetti.
Alevi süni diyerek kanlar döküldü.
Laik anti laik diyerek döküldü.
Kürt türk diyerek hala dökülüyor.
Bu çatışmalarda hayatını kaybedenlerin içinde bir birokratın yakın bir zenginin çocuğu yoktu,varısa istisnadır,hepisi yoksul ve emekçi çocuklarıydı.
Kimi gençler ülkenin özgürlüğü ve bağımsızlığı için canlarını verdiler.
Diğerleride farkında olmadan zavalı halkı açlığa ,sefalete kölelik bir sistemi yaratmak karına kar katmak isteyenlerin oyununa geldiler,kendi ırkına ihanet ettiklerinin farkında değilerdi.
Aynı koşullarda yaşıyorduk,dost olmamız gerekirken düşman olduk, iletişimsizlik hep düşmanlıklar doğurdu.
Gelin artık birlik olalım kimsenin oyununa gelmeyelim çok filimler izledik aynı filimlere tekrar izlemeyelim!
Hiç bir ırk üstün değildir!
Ben aleviyim deyip kendimi birinci sınıf bir insan olarak ilan edersem,sünü kardeşim üzülmezmi,haksızlık olmazmı?
Ben kürdüm dersem türk kardeşime üzülmezmi?cepe almazmı?
Ben müslümanım,ben islamım dersem diğer dinlere mensup olan insanlar üzülmezmi?
Ben beyazım dersem,siyahlar kızıldereliler üzülmezmi?
Tanrı derki hangi koşullarda gelirsen gel ama kul hakıynan gelme,ön yargı kul hakkı
değilmi?
Benim doğduğum köy hem kürt hemde alevi!
Toklucak(oluz) köyü hem süni hem türk!
Kaleboğaz köyü hem kürt hem süni!
Bu üç köy bir üçgenin birer kanadı gibi bir birlerine bağlıydı,ülkemizde onca yaşanan sağ,sol,alevi,süni,laik,antilaik,kürt türk çatişmalarının yanlış olduğunu sermayenin,faşizimin bir oyunu olduğunu bilidiği için bu üç köy de kimsenin burnu bile kanamadı,kırgınlık ve küskünlük olmadı!
Toklucak köyü gökdere köyünün ağbisiydi,kaleboğaz köyüde küçük kardeşiydi!
Bu üç köy bir birlerini seviyordu insanlar en çok sevdiklerini tanırlar!
Temenim tüm dünya toklucak,gökdere ve kaleboğaz köyleri gibi dost olsunlar!
Dost mahsuni şerif derki kapansın el kapılar bütün insanlar ellikten çıksın.
Savaşsız barış dolu yeni bir dünya umuduyla tüm insanlara selamlar saygılar......
18.05.2010
Aşur şahin