Bir mektup bıraktım baş ucuna Orda yazılanları hayal ürünü sanma Yada kurguya hapsedilmiş kelimeler değil Hepsinde sen varsın virgülünde başlayan Noktasında son bulan
düşününce
Nerden geldiğimizi şaşıra bilirsin Sıfatımız şuan ki andan farklıydı Pişman değilim Senin gibi bir güneşe sundum bedenimi Hislerin karışılıksız değil kadınım
Dökerim bazen gözlerimi yastığıma Onur görüyorum kendimde Çünkü aşk sebebim Kıyamam senin gibi sihre yanımda korkma Titrek hücrelerin var bilirim Isıtır tenim sayki son nefesimin sıcaklığında
dön demek istemiyorum
Ayrılık trenleri kaçsın binmeyelim Meraklıları vardır heralde onlardan değiliz Farkı yaşatalım dünyada Kırık bir oyuncak gibi ağlamayalım sonra Sebebi kendimiz için yazalım Ne olsun? Aşk mesela.........................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
baş ucunda satırlarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
baş ucunda satırlarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılık trenleri kaçsın binmeyelim Meraklıları vardır heralde onlardan değiliz Farkı yaşatalım dünyada Kırık bir oyuncak gibi ağlamayalım sonra Sebebi kendimiz için yazalım Ne olsun? Aşk mesela.........................
Herşey gönlünüzce olsun Seven aşıklar birbirini bulsun Bu dünya tüm sevenlere kalsın Ayrılıklar olmasın bu da benden bir dörtlük kalsın tebrikler yazan yüreği kutluyorum.mutlu kalın saygılar....
Ayrılık trenleri kaçsın binmeyelim Meraklıları vardır heralde onlardan değiliz Farkı yaşatalım dünyada Kırık bir oyuncak gibi ağlamayalım sonra Sebebi kendimiz için yazalım Ne olsun? Aşk mesela.........................
..............................
her anın aşkla dolsun dostum.
şiirlerin çok şık, bunu özellikle vurgulamak ve belirtmek istiyorum.
başarılı bir kalem olma yolunda tam gaz ilerliyorsun.
İstanbul'lardan İzmir'lere bir köprü kursak ve ordan geçen huzurun , mutluluğun göstergesi olabilecek bütün güzellikleri gökyüzünden bıraksak olduğun yere...gelir mi acaba sana:)
gelir gelir....sen yıldızları sayarken , bulutlarla yarış ederken biz dostlarını düşün....göz kapaklarına düşecek bütün düşünceler bizden sana gelsin :)
yaşasın kardeşlik....uzakta bile olsak yürek bir sanırım :)
kutlu olsun doğum gününüz iyi ki doğmuşsunuz tabii ki rabbimin kimbilir ne ilahi sebepleri var yaratılışımızda değil mi mutlu bir yaşam diliyorum sevdiklerinizle sağlıkla
Gökkuşağı olmak gibi Yağmurun içinde… Güzel dizelerin her renk var ve ben aşk olsun diyorum Aşk her şeye yeter ve değer Yüreğimden yüreğine yasemin çiçekleri bıraktım azcık daha güzellik bulaşsın sevmeyi bilen bu özel yürekte sevgimdesin saygımla.....
yasemin çiçeğim birtanemsin kokluyorum her gün o güzel yaprakları..bu gün doğum günüm iyiki doğmuşum sizi gibi dostlarım oldu saygımdasın sevgimdesin her daim...
Nerden geldiğimizi şaşıra bilirsin Sıfatımız şuan ki andan farklıydı Pişman değilim Senin gibi bir güneşe sundum bedenimi Hislerin karışılıksız değil kadınım
MERHABA ABLAM NE GÜZEL BİR ŞİİR YİNE HAYRAN BIRAKTIN BENİ BİLMİYORUM AMA KADINIM KELİMESİ BENİ ÇOK ETKİLEYEN BİR KELMEDİR ONUN İÇİN O KELİME ÇOK GÜZEL BİR KADINA SÖYLENECK EN GÜZEL KELİME BENCE HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM YİNE SENİ KUTLARIM ABLAM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM GÜZEL ŞİİRİNE HOŞÇAKAL
ablacığım iyiyki doğdun benimde senin gibi bir kardeşim oldu özür dilerim bilgisayarımda biraz problem yaşıyorum geç kalıyorum işte böyle özür bitanem hoşçakal ablan seni seviyor
Ayrılık trenleri kaçsın binmeyelim Meraklıları vardır heralde onlardan değiliz Farkı yaşatalım dünyada Kırık bir oyuncak gibi ağlamayalım sonra Sebebi kendimiz için yazalım Ne olsun? Aşk mesela.........................
Çok güzel bir şiir çok güzel bir final okudum gecenin bu saatlerinde şairim. Yüreğine, emeğine sağlık. Saygılar.
aşk bizim anlamımız
her anlama aşkı anlatanız
kardeşimmmmmmmmmm>> süpersinnnnnnn kankim benim budur işte:)