Merdiven boşluğunda Öylece kalakaldım… Hani sallanır ya örümcek Tutunur kendi görünmez ağlarına Öyle işte… Vardı-yoktu olanlar Çevirdiler etrafımı Yalvarıyorlar Aç gözlerini, Nerdesin bir gör, diyorlar… Açmak istemiyorum gözlerimi. Düş mü yaşanmışlık mı Gerçek mi Ne olduğunu bilmediğim binlerce Belki yüz binlerce görüntü Bazen hızla gelip geçiyor, Bazen donuyor gözümün önünde… Mesela annem salıncakta, Koskoca kadın üstelik, Ama bu gerçekti, Görmüştüm bir albümde…. Sonra İstanbul’un orta yerinde Bir kayıkçının kayığını çalıyorum Sanki dört kolum var gibi Kaçırıyorum kayığı hızla Ve denizin ortasında Bağıra bağıra Gözyaşımla besliyorum denizi, Martıların çığlığına karışıyor ağıdım. Biri dokunuyor omzuma Sanki babamın eli, Sıcaklığı sarıyor ruhumu Dönüp sımsıkı sarılıyorum… Binlerce ayak sesi, Merdivenden bir iniyor, bir çıkıyor. Ben açmıyorum gözlerimi, Öylece duruyorum boşlukta, Bir güneş doğuyor yüreğimde bir yerlerde, Bin güneş batıyor Nemrut’ta. Ağlamak istiyorum, Sesim çıkmıyor. Niye uçmuyor bu uçurtmalar, Neden boşalıyor bu ev, Anıları sürükleyerek. Neden içi boş bu gömleğin, Neden ağlıyor bu helva tabağı? Kim var bu boşlukta benden başka? Dokunmayın yüreğime, Ayna tutmayın kimliğime, Şimdi değil, Vakit o vakit değil… Ruhumun çığlığı ağlıyor sessizce… Bu boşluk dolmaz, Bu boşluk kangren oldu. Ne zaman ki güler bu derin yalnızlık, O zaman mutlanır sevdiğim ölüler Ve ben duaya açarken ellerimi, Can bildiğim, alır beni Bu merdiven boşluğundan Koyar sessizce gönlünün konsoluna.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATİNİN ZİYASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATİNİN ZİYASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anılar çok güzel işlenmiş... Ağlasa da helva tabağı ne mutlu ki o boş tabağı helva ile doldurup sunan olmuş geride kalanlara... Ya bizlerin tabağına helva koyabilecek birileri olacak mı dersiniz.Helva tadında dualar gelecek midir ki...Yitirdiklerimizin mekanı cennet olsun.Saygılarımla.
Ruhumun çığlığı ağlıyor sessizce… Bu boşluk dolmaz, Bu boşluk kangren oldu. Ne zaman ki güler bu derin yalnızlık, O zaman mutlanır sevdiğim ölüler Ve ben duaya açarken ellerimi, Can bildiğim, alır beni Bu merdiven boşluğundan Koyar sessizce gönlünün konsoluna.
harika cok güzel bir siir yüregine kalemine saglik kutlarim sevgilerle.
Ne zaman ki güler bu derin yalnızlık, O zaman mutlanır sevdiğim ölüler Ve ben duaya açarken ellerimi, Can bildiğim, alır beni Bu merdiven boşluğundan Koyar sessizce gönlünün konsoluna
Ve ben duaya açarken ellerimi, Can bildiğim, alır beni Bu merdiven boşluğundan Koyar sessizce gönlünün konsoluna. finali çok güzel olmuş.selamlar.yüreğinize sağlık
Ruhumun çığlığı ağlıyor sessizce… Sessiz bir çığlık...Çığlık kulakları tırmalar şairim. Ama sessiz çığlık bir ateştir içimizi yakan.Tebrikler duygu yüklü çok güzel bir şiirdi.Saygımla...
geçmişimiz anılar hep canlanır bu günümüzde gerçekle hayal arasında hüzünlü bir yalnızlıkla duygu yüklü anlamlı bir şiirdi sayfanıza yansıyan ellerinize sağlık