(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAM TESTİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAM TESTİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gam,kader,hasret,özlem acı birbirine takip ederse, Yıllardır beklenen tam geleceği zaman birden vazgeçerse. Kalbin anahtarı yürekte iki kere çevrilirse, Gam yükü oradan çıkıp gidecektir.. HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler...
:) Güzel, çok güzel... Derinliği belirgin. Anlatmak istediği bir şeyler var. Böyle şiirleri severim. Fakat bence çamur, her zaman kötü değildir. Çiçeğin güzelliğini daha fazla ortaya çıkarmak içindir. Bir çiçek bahçesinde çiçekler içinde bir çiçek nasıl fark edilir? Ama çamurlar içinde, hemen kendisini gösterir. Belki hüzünler de, bizdeki neşeyi parlatmak için. Bizi parlatmak için... Tebrikler, güzel şiir...
Gam testisini öylece koy önüme
Gamlar gamını birazda benden alsın
====================================
Gam,kader,hasret,özlem acı birbirine takip ederse,
Yıllardır beklenen tam geleceği zaman birden vazgeçerse.
Kalbin anahtarı yürekte iki kere çevrilirse,
Gam yükü oradan çıkıp gidecektir..
HakanKURTARAN
Yürekten Tebrikler...