(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y a ğ m u r... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y a ğ m u r... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukluğumu hatırladım resimi görünce..Yağmur yağarken annem ne kadar istesede ben o sağanak yağmurun altında dönerdim dans edercesine yağmur durunca eve gelirdim sırsıklam annem yine üşütecek hasta olacaksın derdi..Rahmetlik babamda en çok yağmur yağarken mutlu oluyor kızımız derdi güler sonrada hanım tez ol..Hasta olmasın derdi...Yüreğinize sağlık kısa ama hoştu şiiriniz..Tebrikler....selamlar SYDNEY den....
çok haklısınız neden eksik kaldı? herhalde okuyana devamı için kapı açmış olabilirim:) çok teşekkürler
yağmur dolduruyor eksilen sevgiyi d a m l a s ı susamış yüreğime bir can... ışık gözbebeğime... yağ... durmadan yağ y a ğ m u r... ................................................
susamış yüreğime bir can... ışık gözbebeğime... yağ... durmadan yağ y a ğ m u r... ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU SAĞANAĞIYDI...RESİM Mİ? ÇOK HOŞ VE ÇOK UYMUŞ TEMAYA...TABİ KALEM GÜÇLÜ HER İKİ TARAFTANDA YANİ HEM ŞAİR HEMDE (RESSAM) KARİKATÜRİST..DOLAYSIYLA RESSAM GÖZÜYLE BAKTIĞIMIZDA DA RENKLERDEKİ UYUM MÜKEMMEL..KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.
Bilmem nedendir bu nadide eserinizi okurken yağmurunda şanslısı şansızı var olduğunu düşündüm hep..
Gülümseyen bir gözün seyreylediği ve pembe bir yanağa düşen bir damla ile herhangi bir pisliğin üzerine düşen damlayı kıyasladım, ne garip demekki şiirlerin uzunluğu kısalığı pekte önemli değil okuyucuyu alıp götürdükleri yerler önemli bence..
Hayatınız boyunca sevgi dolu damlacık olarak gül yaprakları üzerine düşmenizi dilerken sizi vede usta kaleminizi kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet olun...yudumyunus
yağmur...... su damlası bilinir sadece belki ama aslında ne çok şey ifade eder insan yaşamında... bazen anılara götürür ıslatırken ceketini bazen,sevgilinin öpüşüdür dudağında bazen,duygusala bağlar seni,şakağından süzüldüğünde bazen de tanrının ıslak lutfü olur kurumuş tarlalarda... .......... işte;yağmur deyip geçmeyeceğimiz kadar susamışlığa çaredir yağmur... ve güzel yürekli şairenin yüreğinden şiirleşerek ifadelenmiş kadar özeldi yağmur... emeğini selamlıyorum şiir,umut ve sevgiyle...
Kimlerin hasretini çeker bulutlar hasretleri ardına ağlarlar bulutlardan gelen yaş damlaları düşer üstümüze eksik olan sevgimizi tamamlayan canımıza can katan yağmur
yağmur dolduruyor eksilen sevgiyi d a m l a s ı susamış yüreğime bir can... ışık gözbebeğime... yağ... durmadan yağ y a ğ m u r...
Şu yağmurlu Ankara gününde güzel geldi şiirin Necva, yağmur yağınca ruhsal bir rahatlama oluyor bende şiirinde de bu duyguyu tattım, tebrik ediyor saygılar sunuyorum...
MERHABA BİTANEM NE GÜZEL BİR ŞİİR YAĞMUR BEREKETTİR YAĞMUR GÜZELLİKTİR ŞİRİİZ ÇOK HOŞUMA GİTTİ SİZİ KUTLARIM BİTANEM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM YANINADA BİR DEME GÜL HOŞÇAKAL