(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
okumanın gecikmişliği olmaz derler ama ben yine de geciktim bu şiire sevgili Yavuz..afla..:))
şiire fay hattı..yakışmış azizim...ve biz değilmiyiz ki zaten artçı şoklar yaratan her sarsıntıdan sonra.. gitmek her zaman kalmak kadardır dostum..hep gittiğimiz kadardır kalan yanlarımız..hep eksiktir gitmeler hep yarım...nereden ve kimden gidersen git..adı gelmeye eştir hep özde...kolay bırakılmaz acıtsa da içimizi yaşadıklarımız..bir kendimizdir gidemediğimiz..işte ondan gidemez insan..kendinden kaçma şansı yoktur.. ve o yüzdendir her gittiği yere bir ben bir de kendim gideriz..
Bırakıp, gidebilirim bir dizeyi En olmadık yerinde bırakır gibi En olmadık zamanda kırılır Şiirin, fay hattı! yavuz bey çok güzeldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii keyifli dizeler ve anlatım çok güzeldi hani derler yaaaaaaa ben gibi dizeler tebrik ederim kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
şiire fay hattı..yakışmış azizim...ve biz değilmiyiz ki zaten artçı şoklar yaratan her sarsıntıdan sonra..
gitmek her zaman kalmak kadardır dostum..hep gittiğimiz kadardır kalan yanlarımız..hep eksiktir gitmeler
hep yarım...nereden ve kimden gidersen git..adı gelmeye eştir hep özde...kolay bırakılmaz acıtsa da içimizi yaşadıklarımız..bir kendimizdir gidemediğimiz..işte ondan gidemez insan..kendinden kaçma şansı yoktur..
ve o yüzdendir her gittiği yere bir ben bir de kendim gideriz..
bende bıraktığı izlerdi şiirin.....teşekkürler Yavuz....
kal sevgiyle...ışıkla..