(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana uymaz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana uymaz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hoş olduğu kadar boştur bu debelenmeler usta... oyunun kuralı bu...benimki bana yakın..mesele seninkini yanıma çağırmakta... saklanmışken insanlık...marsa çıkmışken sevda...:)) kolay mı bilgenin koynundan çıkarmak oynaşını.....ötenazi kıvamında ezerler adamın başını... zaten yormadı mı usta...:))) "SEVMEK" şeytanın su katılmamış aşı...
eyvallah sevgili Sinan..hoş bir hasbihaldi................sevgiler..
kendi kılıksızlığında aforizma tadında bir çalışma..
kılıksızlık dediysem aman ha usta...sakın alınma..son zamanlarda çıplak gezerken insanlar sevgisizlikten yana..aç.sefil... her şiir kendi gömleğiyle gelir....
tekele düşmeden sevgiler......ele almadan namussuzluğu...ne zordur usta başgöz etmek sevgi ile gururu...:))
neyse..benden yana yine sevgiler olsun..her ne kadar vursakta sevgileri ve tekellesek de...
hadi hayırlısı...)))......................rastgele şair..
Hani işin sırrı dengede.Tek yanlı paylaşımların keyfinde ulu bilgeler.Bu da onların keyfi..)))) Yok öyle istediğini,isteğinle,istediğin kadar paylaşmak...Ya paylaş, ya sus...
oyunun kuralı bu...benimki bana yakın..mesele seninkini yanıma çağırmakta...
saklanmışken insanlık...marsa çıkmışken sevda...:))
kolay mı bilgenin koynundan çıkarmak oynaşını.....ötenazi kıvamında ezerler adamın başını...
zaten yormadı mı usta...:)))
"SEVMEK" şeytanın su katılmamış aşı...
eyvallah sevgili Sinan..hoş bir hasbihaldi................sevgiler..