Ne çıkar Alın sizin olsun, burayı tapulamış birini gösterin yüreğimin kapsında bağdaş kurup oturan riyakarlar ihanetin gölgesinde kimlik düşürdüm varlığımdan Çekip gidiyorum buralardan demiyorum, Ben en doğruya yanlışlara basarak ulaştım ve şimdi ay ışığında yürüyüp kendi rüyalarıma Ve şimdi gösteremediklerinizle övünün Ben en doğruya en yanlışlardan geçerek ulaştım Sizin çelmelerinizden gül bahçesinde nihayet ulaştım Benim zannederek yaşamak hiç hakkım yokken burda skunetin Derinkuyusuna attığım her çakıl taşında Çağrışım yok, ses vercek yürek yok, kederli, kimsesiz sitemlerimin kumaşını sırtıma giymek değil yitik zamanların nazrında vakit geldiğinde avuçlarına bir anı bırakacağım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne çıkar Alın sizin olsun, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne çıkar Alın sizin olsun, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burayı tapulamış birileri gibi Yüreğinin kapısında bağdaş kurup oturan riyakarlar vardı Sen; ihanetin gölgesinde kimlik düşürdün varlığından Çekip gidiyorsun buralardan, demiyorum Çünkü; En doğruya yanlışlara basarak ulaştın Ve şimdi ay ışığında yürüsen kendi rüyalarına Ve şimdi gösteremediklerimizle övünsek Sen en doğruya en yanlışlardan geçerek ulaşsan
Gül bahçesine nihayet ulaşır mıydın?
Benim zannederek yaşamak hiç hakkın yokken burada Sukünetin derin kuyusuna attığın her çakıl taşında Çağrışım yok, ses verecek yürek yok, Kederli, kimsesiz sitemlerinin kumaşını sırtına giymek değil Yitik zamanların nazrında vakit geldiğinde
Ne çıkar Alın sizin olsun, burayı tapulamış birini gösterin yüreğimin kapsında bağdaş kurup oturan riyakarlar ihanetin gölgesinde kimlik düşürdüm varlığımdan Çekip gidiyorum buralardan demiyorum, Ben en doğruya yanlışlara basarak ulaştım ve şimdi ay ışığında yürüyüp kendi rüyalarıma Ve şimdi gösteremediklerinizle övünün Ben en doğruya en yanlışlardan geçerek ulaştım Sizin çelmelerinizden gül bahçesinde nihayet ulaştım Benim zannederek yaşamak hiç hakkım yokken burda skunetin Derinkuyusuna attığım her çakıl taşında Çağrışım yok, ses vercek yürek yok, kederli, kimsesiz sitemlerimin kumaşını sırtıma giymek değil ***ın nazrında vakit geldiğinde avuçlarına bir anı bırakacağım..
sayfanızdan dobra dobra okudum dizelerinizi çokça beğendim tebrik ederim.yüreğinizi en kalbi saygılarımla.