bir resim kalır ebedi bu dünyada. belki hatırlayınca bakarsın, neler hatırlarsın baktıkça yüzümde ,gözümde ,saclarımda... yüzüm gülümsüyor mu sence sevdiklerine ? yoksa buruk bir ayrılık acısı mı var gözlerimde ... belki gülmekle ağlamak arası bir bakışım olmustur bakinca resmime anlamış mısındır bilemiyorum, bildigim tek sey seni çok sevdiğimi sana anlatabildi mi resmim! bilmeyi çok isterdim, agzına mıh çakılmış, konuşmaya yüreğin yok! gözlerime hiç bakmıyorsun, neden? sence sevgi sesizlik mi sence nasıl ifade edilir bilemedim ,bilemiyorum... neden sessizsin, söyleyemedin bir kez beni sevdiğini itiraf edebilseydin. bir gün resmimi alırsan eline iyi bak sana neler anlatiyor. daha önce anlamadığına umarım çok pişmansındır , ama ben yokum artık seni teselli edemem ki, sen bana çare oldun mu! herşeye rağmen önce bir düşün, ben her acını paylaşmayı isterken , keşke anlatmayı bilseydin sevgim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDEN KALAN; şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDEN KALAN; şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerci ben şiirden anlamam fakat icerik olarak bir vefasıza yazılmış duygu yüklü dizeler olarak algıladım.. Dikkatimi ceken birşeyde noktalamalardaki yanlışlık bunu bende cok yapıyor(d)um.. Birde kelime tekrarı yapmamaya dikkat etmeli.. Şimdi belkide cok bilmiş dersiniz, sadece kendimce yorumladım.. Paylaşım icin teşekkürler saygılar
uyarınız için en içten teşekkürlerimi iletirim sayın Hasan bey. ben bu şirimi almanya'da laptopta yazmıştım. biliyorsunuz klavye farklı. ben tekrar teşekkür ederim. saygılarımı kabul ediniz..
sayın arkadaşım ilk önce zahmet edip sitemi ziyaret etmeniz benim için bir kıvanç dilbilgisini hiç beceremedim . noktayı virgülü hiç beceremedim.kusurumu af ediniz .. değerli düşüncelerinize çok teşekür ederim mutlu yıllar.
Duygu aktarımı çok güzel,
yüreğinize sağlık.
saygıyla