Gözlerim gidişinin mateminde. Haykırışta sözlerim. Bir sessizlik, bir husursuzluk. Bir de uykusuzluk. Al başını git. Nereye gidersen. İstersen yak bir cigara. Efkarlan. Gecenin tam ikisinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECENİN İKİSİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECENİN İKİSİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerim gidişinin mateminde. Haykırışta sözlerim. Bir sessizlik, bir husursuzluk. Bir de uykusuzluk. Al başını git. Nereye gidersen. İstersen yak bir cigara. Efkarlan. Gecenin tam ikisinde. ----------------------- Yüreğine sağlık efendim.Mutsuzluk hüzün çökmüş şiire. İnşallah mutluluğu bulursunuz. Her daim mutlu olun mutlu kalın Selamlar saygılar...
Haykırışta sözlerim.
Bir sessizlik, bir husursuzluk.
Bir de uykusuzluk.
Al başını git.
Nereye gidersen.
İstersen yak bir cigara.
Efkarlan.
Gecenin tam ikisinde.
-----------------------
Yüreğine sağlık efendim.Mutsuzluk hüzün çökmüş şiire.
İnşallah mutluluğu bulursunuz. Her daim mutlu olun mutlu kalın Selamlar saygılar...