Etrafa yayılmış pastırma sucuk kokusu At ile eşek eti karışmış bağırsaklara En koyu din, iman söylemleri arasında Tek masum düşünce yoktur filmin galasında.
Rol kesiyor, güzel sanatlar ve sanatçılar Korkak fareler gibi kaçar, bu kemirgenler Toplumdan ırak, toplumcu kesilirler bazen Kumaşları aslında bozuk, sıradan pazen.
Sivri dil, arkası pilli, saat gibi çalar Boş tabakları bile yalar, çıkar uğruna Şarlatanlık ve riya kâr yazılır şahsında Kokuşmuş pastırma ile sucuktur aslında.
Hak ile haklı un ufak edilir sözlerle Gerekçeli karar göstermeliktir aslında Haram lokma var yedikleri nane faslında Gün ola harman ola diyelim, son bir sözle.
Cirit atarlar hin hin bakan hain gözlerle Süzerler yoğurdu, tam süzme yedikleri halt Kaş-göz, kulak-ulak, dil-yalandır dokusunda Pis kokuyu yayanlar, utansın her alemde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pastırma Sucuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pastırma Sucuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sivri dil, arkası pilli, saat gibi çalar Boş tabakları bile yalar, çıkar uğruna Şarlatanlık ve riya kâr yazılır şahsında Kokuşmuş pastırma ile sucuktur aslında. **********************************
Efendim, ne yazıktır kişilik bozukluklarında hep gördüğümüz manzaralar bunlar. Acı ama, gerçek... Gönlünüze sağlık..
Cirit atarlar hin hin bakan hain gözlerle Süzerler yoğurdu, tam süzme, yedikleri halt Kaş-göz, kulak-ulak, dil-yalandır dokusunda Pis kokular yayanlar, utansın her kalemde. Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.Yüreğin var ola
Boş tabakları bile yalar, çıkar uğruna
Şarlatanlık ve riya kâr yazılır şahsında
Kokuşmuş pastırma ile sucuktur aslında.
**********************************
Efendim, ne yazıktır kişilik bozukluklarında hep gördüğümüz manzaralar bunlar. Acı ama, gerçek...
Gönlünüze sağlık..