Bir mektup geldi senden sevdiğim, Merhaba diye sözlerin başlarken Son sözündür unut dediğin Beyaz gelinlikten hiç söz etme Yoksun artık bende ,arama dediğin
_____Papatya ile süslenmiş kırlar, _____Bir güzel sohbet nelere kadir,neler yapar _____Duygularım da öksüz kaldım _____Yanıldım ah ah o yanılgılar
Ümitlerim utanç dolu Af edin onu yazılan satırlar Dostlukmuş,onurmuş bundan sonra neye yarar. Sanırım soysuzluğunla terk edildim.
____Bir başkası için duygularımı sildin ____Tarifsiz acılar için de ben yine yetim ____Zaman ah boşa geçen zaman af et ____Senden özür dilerim
Boş yere sevgimle heba ettim Yıldızındım yanlız kaldım Ben zaten yanlızdım ,zaiyatsız günlerde Umut adresinde toprağın mağmasını deldim.
____İnan mektubunla ağlatmayı başardın ____Asla arayıp sormayacağım ____Adının geçtiği sayfaları açmayacağım ____Yazdığın şiirlerin sayfasını bir bir koparım yırtacağım.
Hislerimi gönlümde ki zindana kapatacağım Bir gerçeği itiraf edeyim sana Hep hatırlayacaksın Bana yaptığın alçaklığı asla unutmayacağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTMAK MI DİLEĞİN 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTMAK MI DİLEĞİN 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hislerimi gönlümde ki zindana kapatacağım Bir gerçeği itiraf edeyim sana Hep hatırlayacaksın Bana yaptığın alçaklığı asla unutmayacağım.
yapanin yaptigi unutulmuyor o neler yaptigini biliyormu bir gün onada yapilacaginida biliyormu eminim o gün bilecektir neler yaptigini dilerim tez zamanda
yüregini ferahtut solmasin güllerin güzeldi aci dolu olsada sevgiler.
____İnan mektubunla ağlatmayı başardın ____Asla arayıp sormayacağım ____Adının geçtiği sayfaları açmayacağım ____Yazdığın şiirlerin sayfasını bir bir koparım yırtacağım. Öyle derinlere daldırdı ki şiiriniz beni... Ahhh o sayfalar açılmasa , koparılıp yırtılsa hatta yakılsa da ne çare... Yürekten asla silinmiyor ki izleri... Yüreğiniz dert görmesin , sevgiler size...
canım arkadaşım şiirin benim içimi çok acıttı ah benim güzel arkadaşım.herkez hakkettiğini bulur bir şekilde canı yanar rahat ol.duygu yüklü güzel bir şiir kutlarım seni gülen gözlerin gülsün.mutluluklar seninle olsun cici arkadaşım.HAyırlı Bayramlar.sevgimlesin.öpüyorum birtanem...