-I- Yalan oldu yıllar, geçip gitti de, Dökülmekte yaş gözlerimden yine, Hüzünlendi gönlüm, bu hasret neden, Süzülmekte yaş, yüzlerimden yere. -II- Gönül istiyor, bitmesin yıllarım, Fakat olmuyor geçti, bak ağlarım, Hüzünlendi gönlüm bu hasret neden, Pınar oldu gözler’ de ben çağlarım.
-III-
Şu saçlarda kır yoktu hiç, önceden, Zaman geçti kır düştü deyver neden, Hüzünler yüzünden, solup durmuşum, Vakitsiz yüzüm soldu gün görmeden.
-IV-
Ölürsem, garipmiş deyip ağlayın, Giderken bu kimdir deyip sormayın, Garip bir kulum ben çekip durmuşum, Tutun tahta koldan, çabuk yollayın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özlü "Rubailer" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özlü "Rubailer" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu saçlarda kır yoktu hiç, önceden, Zaman geçti kır düştü deyver neden, Hüzünler yüzünden, solup durmuşum, Vakitsiz yüzüm soldu gün görmeden.
Vallahi Yükselcim hepimizin saçlarına kır düştü. Hele gencecik bir kadındım daha 25 bie değilken beyazlandı saçlarım Alllahtan boyalar var da Ne yapalım boyuyoruz Yılları şikayet etsekde bizi dinlemiyor nasıl olsa ona da alışıyoruz zamanla. Çok güzeldi sevgilerimle İYİ BAYRAMLAR
Ölürsem, garipmiş deyip ağlayın, Giderken bu kimdir deyip sormayın, Garip bir kulum ben çekip durmuşum, Tutun tahta koldan, çabuk yollayın. hocam tebrik ederim yine enfes dizeler okudum yüreğinize saglık kaleminiz varolsun bayramınız mübarek olsun tüm sevdiklerinizle güzel günler diliyorum saygılarımla zaralıcan
Saygılar...