(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyleşi Tadına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyleşi Tadına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haydi ozanlığından anlat eksikliğini giderme adına
sana türküler söylerim bana güzelliklerden söz et cırık avından başla kapanı de
sana şiirler okurum dağda çiçekleri koklat gördüğün yaylaları köyleri bellet
haydi gönül ne desen inanmaz mıyım erebilseydim söyleşi tadına
Sohbet gönül dostları ile yapılır elbet, O sohbetlerde omaz mı bereket Anlatılanlar sadece Hak hakikat Bekleriz eserlerinizi yeterki neşret Saygı değer hocam çok güzel bir anlatımdı, gönül sohbetleriniz daim olsun kaleminiz var olsun saygılar selamlar.
.........Gönlün söyleşmesine kim doymuşki...Aşka yakar,ava sürükler,Ayrılığı berbat eder.Kavuşunca da tacı takar yine kendi başına....Çileleri çekmek için kalır yalnız başıne...Aklımız eremese de işine,düşeriz peşine... ..........Kutluyorum sizi...
sana şiirler okurum dağda çiçekleri koklat gördüğün yaylaları köyleri bellet
haydi gönül ne desen inanmaz mıyım erebilseydim söyleşi tadına
İnanılmaz mı? gönül değil mi bizi peşine takıp diyar diyar gezdiren bazen yücelten,bazen de candan bezdiren?çok güzel anlatım yüreğinize sağlık değerli dost kalem kaleminiz kavi ilhamınız bitimsiz olsun.selam saygımla...
gonul en guzeline en guzel yoluna eristimi bayramdir bize candir bize, gonulden gonule gider iste hakiki bayram sevinci...
Degerli dostlarim bayraminiz mubarek olsun.
♥ (¯`´•.¸(¯`´•.¸ _______ღ ♥ ღ _______ ¸.•´´¯) ¸.•´´¯) ♥
♥ -==-♥ ° KURBAN BAYRAMINIZ°°♥ Mübarek Olsun-==-♥
♥ (_¸.•´´(_¸.•´´_¯¯¯¯¯¯¯ღ ♥ ღ ¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_) `´•.¸_) ♥
Mevlam guzellik sundu, gönlümüz bayram etti.
Küsler baristi kalpler, bin kat sevap kazandi.
Gönül muhabbet dolsa,günlerimiz bayramdir.
Her tebessüm bizlere, hayati veren candir.
Gönüller huzur dola, bayramim yarim ola.
Nefret, kin unutula, sevdalar dâim ola.
Cocuklar sevinsin ki, benim gönlüm sen ola,
Savaslar son ersinki, halkimiz huzur bula.
Yoksulun yuzu gülsün, hastalar sifa bulsun.
Bayram bereketinde, tum dostlar nurla dolsun.
Degerli dostlarim bayraminiz mubarek olsun.