(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Temellerini Attığım Yollar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Temellerini Attığım Yollar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle güzel çalışmanızı kutlarım,selamlar.. Sema kapılarının açık olduğu bugünde heybenizde tohum tohum dua menekşeleri saçmanız temennisiyle hayırlı bayramlar.
Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramınız kutlu olsun.
heyy benim perime dokunma :) zaten vaktiyle senden çalmıştım:)) kalemin bi sussunda gör bak naapıyorum sana:) kalemin hiç susmasın can dost candan dost... sonsuz sevgim ve saygımla...
çok doğru her bir tarafından ilham perileri seni hiç yanlız bırakmıyor onun için de çok üretiyorsun kutlarım bu harıka bir şey başarılarının devamını dilerim sevgiler
Susmayacağım işte Sana konuşup bize yazacağım Dilimden düşen her söz Sahibini bulacak Yüreğimdeki yerin Sadece bende kalacak Ve ben yine sana doğup Senli günlerin şiirlerinde coşacağım.... herşey bizim için.....
sağlam temeller her daim iyidir dost.....:) dimi ama :)
Evet değerli şiir dostu ŞAİR'İM,güzel bir konu mükemmel yorum.
Elleriniz yüreğiniz herdai var olsun efendim..Mehmet Selim ÇİÇEK.....