Çiçekler sunulacak öğretmene En güzel sözler dizilecek şimdi Bir gün daha kutlanacak duygusal Sadece bir gün olmaktan çıksın, bu kutlama Yaz kış demeden verelim hakkettiği değeri Hergün hep analım, öğretmeni hiç unutmadan.
Yaşanan olaylara bir baksana Bu karanlığa birer mum yaksana Can ile canan düşmüş birbirine Dur diyecek bir toplum ister.
Dışardan geliyor hain emirler Oyuna gelmesin bu asil toplum.
Öğretmene kulak ver, olsun candan Kutsal değerlere sahip çık, öte yandan Mersin semalarında karabulutlar var Arap, Kürt, Alevi, Sünni, Laz, Süryani Ve saymakla bitmeyecek kadar çoktur Ancak, hepsi kardeştir ayırım ve ayrımcı yoktur Hepsi birinci derecede asil, birer kahraman Türk.
Birini dahi kırmak ihanettir bu sınırlara Unutma Baş Öğretmen Mustafa Kemal Atatürk’ü Unutma tarih olmuş sözlerini Unutma bir ve birlik olmayı Çıkarsa bir iç savaş İnan ki, galibi olmaz bu işin Ey hain, mutlaka durdurulacak bu sinsi gidişin!..
Bu görev öğretmene düşüyor Öğrenci yetiştirsin Atatürkçü Maddi manevi imkanlarla huzur sunalım Toplumu toplum yapacak öğretmene.
24 Kasım Öğretmenler Günü olsun milat Anadolu ile elele sağlık, eğitim ve adaletli günlere Gidelim hep birlikte; laik demokratik Cumhuriyetçi öğretmenlerle Irk, inanç ayrımı yapmadan, sarılalım tek millet, tek bayrak ve tek yürekle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öğretmenler Günü 2009 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öğretmenler Günü 2009 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
24 Kasım Öğretmenler Günü olsun milat Anadolu ile elele sağlık, eğitim ve adaletli günlere Gidelim hep birlikte; laik demokratik Cumhuriyetçi öğretmenlerle Irk, inanç ayrımı yapmadan, sarılalım tek millet, tek bayrak ve tek yürekle
Harika bir şiir daha okudum gönül sayfanızdan.Kutladımselamla.Kutlu olsun gününüz
Tüm öğretmenlerimize selam olsun.
Saygılar.