Bugün aklım çok karışık Birazcık da dolaşık. Aldım elime bir kilo akıl, Oturdum bir fındık kabuğuna Başladım evrenin Şu limonata hâline Bir kaşık şeker atmaya. Hep fenciler mi yapar deney? Dinleyin ne diyor şu ney:
Sevdiklerinize önce çiçekler gönderin Sonra… Sonra kocaman acılar gönderin Kırmızı kurdeleli paketlerle! Uzanıp ellerinizle Saçlarına Okşayacakmış gibi yapın Ama… Ama çekin kökünden aniden ki Anlasın o da Güven dağının karının Yüreği nasıl yaktığını! En güzel giysilerini giyinenlere Bulaştırın ellerinizin kirini, Yüzlerindeki nefreti seyredin Ve kahkahalara gömün Düzenbaz dostlukları!
Günün en ileri saatinde -Hangi saatiyse?- Çıkıverin pijamanızla dışarı -Titremeden soğukta, Terlemeden sıcakta- Varın gidin bakalım Sokakların sahibi kim? Çığırtkan palabıyık mı, Kıvırtkan şu tuval mi, Şişenin ta dibi mi? Boş verin, Baksın herkes size, Sizse onlara... Onlar size bakarken şaşkınca Gidin ve Annesini pavyon önünde bekleyen Şu çocuğu alıp eve getirin Ya da mezarlığa gidip Sonuna dek açın Cep telefonunun müziğini! Özlemişlerdir belki ruhlar, Samanyoluyla dans etmeyi! Oturun şu tümseğin yanına, Ses gelmese de Konuşun siz iç sesinizle Sorun bir! Sorun! İstedikleri bir şey var mı? Kapatın gözünüzü, Satın korkularınızı Bir elinizde karanfil, Öbür elinizde bir minik fil Bir dönün kendi etrafınızda…
Gördünüz, Gördünüz değil mi? Aklınız gidince sizden geri, Kalır mı yanınızda tek bir insan eli?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AHLİYA - Boş Şeyler - şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AHLİYA - Boş Şeyler - şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güven dağının karının Nasıl yaktığını! En güzel giysilerini giyinenlere Bulaştırın ellerinizin kirini, Yüzlerindeki nefreti seyredin Ve kahkahalara gömün Düzenbaz dostlukları!
Hocam tek kelimeyle harika sizin şiirlerinizi okurken her mısrayı sanki yaşıyorsunuz okurken.Bu kadar içten yürek sesi alkışlıyorum yüreğinize sağlık.saygılarımla. Bu arada" Güven dağının karının nasıl yaktığını" şeklinde geçmiş ama sanırım yağdığını olacak değill mi? sevgiyle kalın...
Sevgili Kelami Bey, Bazen güvenmek de fazla geliyor ya hani şu küçücük yüreğimize... İşte o anlardan bir an yaşandığında görürüz ki "güven"de yakar özümüzü alev alev… Yorumunuz için teşekkür ederim.
Kapatın gözünüzü, Satın korkularınızı Bir elinizde karanfil, Öbür elinizde bir minik fil Bir dönün kendi etrafınızda…
Gördünüz, Gördünüz değil mi? Aklınız gidince sizden geri, Kalır mı yanınızda tek bir insan eli?
Gerçek üstücülüğün mısralara dökümünü izledim Salvador Dali,nin resimlerini inceler gibi tabii anlatımda gerçeklikte yok değil her insanın birazcık deli olması gibi tebrikler şair farklı çalışmana...
Nasıl yaktığını!
En güzel giysilerini giyinenlere
Bulaştırın ellerinizin kirini,
Yüzlerindeki nefreti seyredin
Ve kahkahalara gömün
Düzenbaz dostlukları!
Hocam tek kelimeyle harika sizin şiirlerinizi okurken her mısrayı sanki yaşıyorsunuz okurken.Bu kadar içten yürek sesi alkışlıyorum yüreğinize sağlık.saygılarımla. Bu arada" Güven dağının karının nasıl yaktığını" şeklinde geçmiş ama sanırım yağdığını olacak değill mi? sevgiyle kalın...