İsterik Göçmen GüzeliŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Kadının biri kocasını 3 erkekle aldatıyormuş, hergün
kocası evden gidince 3 adam eve gelir ve kadınla yatarmış. Kadin yine böyle bir günün sonunda adamlardan birisine demiş ki - "Sen yarın gelirken bir tepsi dolma yaptırıp getir"; diğerine - "Sen de bir büyük kap ayran getir." demiş. Diğer adam çok fakir olduğu için ona - "Sen de... Boşver, sen hiç bir şey getirme" demis. Ertesi gün gelmiş fakat kadın bugünün günlerden Pazar olduğunu unutmuş, eteği tutuşmaya başlamış. - "Eyvaah" diyerek kocasının yanına gitmiş. - "Sen bugün kahveye filan gitmeyecek misin? Ben evde temizlik yapacağım" deyip kocasını zar zor da olsa evden yollamış. Kocası gittiği gibi 3 adam da eve gelmiş. Kadın demiş ki - "Siz hemen gidin. Kocam buralarda!" Tam bunu söylerken zil çalmış. Kadın - "Eyvah" demiş, "geldi galiba!" Adamları sağa sola saklamış ve kapıya bakmaya gitmiş. Kocasını karşısında görünce "Ne oldu?" diye sormuş. Adam da - "Yahu karnım çok acıktı. Bana dolma yapsana, canım çok istedi" demiş. Kadın - "Allah’ım bir tepsi dolma olsa da yesek!" demiş. Elinde dolma tepsisi olan adam çıkıp yanlarına gelmiş. Kadının kocası şaşırmış. - "Sen kimsin yahu?!" diye sormuş. Adam sakin bir şekilde - "Ben Allah tarafindan geliyorum. Karınız dolma istedi." demiş. Ve hemen çıkıp gitmiş kadının kocası olayın şokunu atlatamadan.. - "Yaa tamam da.." demiş bu sefer koca, - "Bu ayransız gitmez. Sen bari bi ayran yap" Kadın büyük bir sevinçle - "Allah’ım bir damacana ayran olsa da içsek" demiş. Ayranı getiren adam çıkıp gelmiş. Kocası tabii çok şaşırmış. - "Sen de kimsin?" demiş. Adam da diğeri gibi - "Ben Allah tarafindan gönderildim. Karınız ayran istedi" diyerek çıkmış gitmiş. Kocası hayretler içinde, kendi kendine "Bizim karı ermiş mi oldu ki?" diye söylenmiş. Kadınla kocası yemekleri yemişler ama 3.adam hâlâ saklanıyormuş. 1 saat geçmiş, 2 saat geçmiş. 3 saat derken, adam dayanamayıp çıkmış yerinden. Kadının kocası bağırmış - "Ulan sen de kimsin?!!" Adamın ağzından şu laflar dökülmüş: - "Ben Allah tarafından geliyorum. Boşları alacam ....alıntı..... Bir Kadının Aldatma Nedenleri::::::::::) 1. Heyecan ve Macera Macera arayışı, gizli buluşmalar ve yakalanma riski evli kadınların heyecan düğmelerine basarak eşlerini aldatmalarına neden oluyor. 2. Arkadaşlık Bir çok evli kadın kocaları tarafından dinlenmemekten ve takdir edilmemekten şikâyet eder. Aldatan kadınlar, sevgililerinin kendilerini dinlediğini ve sürekli takdir edildiğini ifade ediyor. 3. Romantizm Evli kadınlar kocalarından görmedikleri, sahilde beraber yürüme ve yumuşak sarılma gibi romantik ihtiyaçlarını tatmin etmek için aldatıyor. 4. Arzu Hem evli erkek hem de evli kadınları aldatmaya iten en önemli faktör cinsel tatminsizlik olarak görülüyor. İhtiyaçlarını kocaları ile karşılayamayan kadınlar arzu ve tatminlerini evlilik dışı ilişkilerde arıyor. 5. Bir gecelik ilişki Bu tür aldatma türü, genellikle aşırı alkol alınarak bitirilen iş konferanslarından, parti veya şirket yemeklerinden sonra meydana geliyor. Hayatına renk katmak isteyen evli kadın, tanımadığı kişiler ile veya iş arkadaşlarıyla söz konusu programlarda bir gecelik ilişkiye giriyor. 6. İntikam Kocasının kendine yeteri kadar ilgi göstermediğini, futbol seyrettiğini, arkadaşları veya işi için çok zaman harcadığını düşünen kadınlar, eşlerinden intikam almak için aldatma yolunu seçiyor. 7. Rutinden kaçma Bazı kadınlar evliliklerinin sıradanlaştığı ve her şeyin monotonlaştığını düşünerek aldatıyor ve böylece can sıkıntılarından kurtulduğunu düşünüyor. İngiltere ve ABD’nin en önemli 20 rehberinin kitabında, “Ülke yankesiciler, jigololar, kocasını aldatan kadınlar, üç kağıtçı taksicilerle dolu” gibi Türkiye’ye ağır hakaretler içeren anlatımlardan geçilmiyor. İngiltere ve ABD’nin en önemli 20 rehberinin kitabında, “Ülke yankesiciler, jigololar, kocasını aldatan kadınlar, üç kağıtçı taksicilerle dolu” anlatımlarından geçilmiyor. Turistlerin ellerinden düşürmedikleri rehber kitaplarda Türkiye ve İstanbul hakkında ilginç uyarılar yer alıyor. Aralarında Culture Smart, Lonely Planet, Rough Guide, TimeOut, Frommer’s gibi İngiltere ve ABD’nin önde gelen rehberinin bulunduğu 20’ye yakın Türkiye ve İstanbul tanıtım rehberini inceledik. Geniş bir yazar, gazeteci, serbest rehber ve seyyah-yazar tarafından hazırlanan yazılarda şu bölümler yer alıyor: İSTANBUL Independent gazetesinin en iyi kent rehberi olarak tanımladığı TimeOut İstanbul’u şöyle tanımlıyor: “İstanbul çeşitli bir meze tabağı gibi farklı ve karışıktır. Kentin üzerindeki gizemli örtüyü kaldırın altından bir başka örtü çıkar. 2 bin 700 yıllık binbir örtü vardır karmaşık ve kanlı tarihinin altında.” ’Genç Türkler ve eski alışkanlıklar’başlığı altında genç kuşak şöyle tarif ediliyor: “Kim bilir kocasına akşam yemeği pişirmek için koşar adımlarla eve yetişmeye çalışan genç kadın tüm günü sevgilisiyle birlikte geçirmiştir.” TAKSİLER “Gideceğiniz yönü biliyorsanız şoföre tarif ediniz bilmiyorsanız en uzun yoldan gideceğinize hiç şüpheniz olmasın. Paranızı uzatırken yem olmamaya dikkat ediniz bazan 10 YTL alan şoför el çabukluğu ile parayı değiştirip 1YTL verdiğinizi iddia edebilir. O nedenle paranın üstünü aldıktan sonra parayı veriniz. ” TEK KADINLAR Yalnız seyahat eden kadınlara tavsiyeler bölümünde şöyle yazıyor: “Sultanahmet çevresi kazanç sağlamak için duygu sömürüsü yapan profesyonel jigololarla doludur. Jigololar özellikle varlıklı ve heyecan arıyor izlenimi veren az çekici tek kadınları ağlarına düşürmeye çalışırlar.” YANKESİCİLER “Turist gibi görünmemeye çalışın çantanıza sıkıya yapışın. İstasyonlarda bilet alırken paranızı önceden hazırlayın sürtünen kişilerden, yanınıza yaklaşan cazip-çekici veya karaçarşaflı kadınlardan Oliver Twist romanındaki çocuk karakterlerinden ister kadın ister erkek olun mutlaka uzak durun” CİNSEL TERCİHLER “Eşcinsellik yasal olmasına rağmen cinsiyet ayırımcılığı dar görüşlü erkekler arasında çoğunluktadır. Dindar kesimde en masum kadın erkek dostluğu bile yanlış algılanır. Tüm batılı kadınlar bu kesimin gözünde fahişedir. ” TUVALETLER “Türkiye’de iki çeşit tuvalet vardır. Geleneksel ve Türk tuvaleti. Geleneksel tuvaletin arkasında bir boru uzanır. Ancak bu boruyu açıp kapatmak düğmesine ulaşmak bazan çok zordur. Korku verici Türk tuvaletini kullanmak ise alışkanlık ve ustalık ister. İki ayağınızı işaretli yere basıp ortadaki deliği ortalamanız gerekir. Az sağa veya az sola kaçarsanız olumsuz sonuçlar doğar. Bayanlar eteklerini toplarken dikkatli olmalıdır.”(Vatan)
Kadınca bir kadındı nazlı
Rakı içer içmez uzanır Yayılır yayık ayran gibi Serbest dercesine söylenir. Her gece takılırmış görsel Panik içerisinde yaşar Bir bakış ile dağılır şuh Hazır ve nazır herşeyiyle. İçmek ister aşkı yutarak Her tarafı titrer, sevişir Şiir gibi okumak ister Zevkten dağılır erkek ister. Kadın zarif ve çok isterik Tek parça pek şaffaf karşılar Dokundukça coşar bedeni Kendi bile bilmez nedeni. Geyik boynuzları taşır eş Takılır her erkeğe cinsel Karışır lafa her fırsatta Ben bir nene, gel bir dene der. Aldatmak varmış mayasında Maharetler var ayasında Sanki yirmilik genç kız gibi Süzülür kıvıra kıvıra. Naz ile gaz alır, verir haz Tek kadın kalmak ister, kıskanç Çok erkek ilgilensin ister Koca yetmez, vardır yedeği. |
Takılır her erkeğe cinsel
Karışır lafa her fırsatta
Ben bir nene, gel bir dene der.
Güzel ve fantastik yani hayali bir aldatma hikayesi okudum ibretlik ve ders verici...
Aldatan kadın en ince benzetlerle işlenmiş...
Saygılarımı sunarım...
Kasım Sınıkçı tarafından 11/22/2009 5:49:48 PM zamanında düzenlenmiştir.