(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mantalite şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mantalite şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kadar güzel dizeler böyle... ama ben kendi düşünceme göre onlara her şekilde izin veren yine biziz diye düşünüyorum.sadece burası Türkiye diye laf geçiştiriyoruz ama istediğimiz Türkiye olması için emek sarffetmiyoruz.yani emek olmadan aş istiyoruz....canı gönülden tebrik ederim sizi
Şak şak yapıyor, artık şık gezenler Bulaşıcı hastalıklar yayılmış Tek makam mevki kalmamış etrafta Bu mu yarınlara kalacak miras?!.. AH O ŞAŞŞAKÇILAR YOK MU BİZİ NE BU HALLERE KOYAN ALLAH KAHRETSİN ONLARI TEBRİKLER
Herkes daima hep haklı arkadaş Sebep-sonuç ilişkisi ortada Zafer işaret dolaşır ellerde Silah var mantalitesiz bellerde.
Aşk ile meşk dururken bir kenarda Sen git uğraş olur olmaz işlerle Öğretmen var başımızda parasız Gün geçmiyor ki hastalık yarasız.
Rüzgar estiği yere, doğru diyor Akıntıya kürek çeken masumlar Yem oluyor iş bil işe gitmeze Doğacak hasret bal ile pekmeze.
Hiç durma saldır ve kazan vatandaş Bahane ucuz netice şahane Kör tuttuğunu misali olmuşuz Bizi ne duyan var ne de haykıran.
Dünyanın hali böyle üstad maalesef...Böyle gelmiş böyle gidiyor bu hal hal olmasa da...Zengin ve fakir, güçlü ve güçsüz arasındaki bu uçurum olduğu sürece, insanca yaşamak çook zor...Böyle gittiği sürece daha çok bu tür eserler üretecek şairlerimiz...Sesimizi yine kimse duymayacak bizden başka...Çok anlamlı ve güzel dizelerdi..Duyarlı yüreğin kutlarım...