Yıldızlar gömer gecenin karanlığını Tüketir karanlığın türküsünü, Geceye sığınanların mutluluğunu Ve sevilenin ışıltısını yok eder. Şimdi Gecenin sabaha gece olduğu anlar, Biri sessizce kalkıyor koltuğundan, Uzanıyor pembe konsola Ve sayfalarında kayboluyor günlüğünün. Yaşanmışlıklar, Yaşanacaklar, Düşlere sığan gerçekler, Gerçeklerle kucaklaşan yalanlar… Açık camdan bir esinti Yalıyor adeta yüzünü… Adam, bir sigara yakmak ister Sonra Biraz daha fazla yaşayım Bir gün daha fazla, der içinden. Sevmek bu olsa gerek…, Gece ne güzeldi, Hele bu gece… Hiç yıldız yoktu. Yıldızlar engelliyordu Onun düşünden çıkıp Göğü kaplayan ışıltısını. Defterin son sayfasını açtı, Ay gökten gülümsüyordu Kalemi yüreğinin sesini biliyordu O bir şey demedi Kalem yazdı, O ağladı… Bu ağlaması farklıydı, Yıllara gömdüğü kimsesizliği, Öyle bir sevgiyle yok olmuştu ki Nadir elde edilen bu sevgin için Bir ömür boyu ağlayabilirdi Mutluluktan… Saatlerce oturdu, Günün doğumunu izledi, Denize vuran gün ışığının Yüreğindeki varlığını hissetti. Onu yitirmek istemiyordu, Açık olan cama gitti, Orada öylece duran Akpak güvercini kucağına aldı… Okşadı sevgiyle tüylerini Ve öperek döşünü Uzattı ellerini gündoğumuna “Seviyorsan gitmezsin Ya da geri dönersin.” deyip Açtı avuçlarını Güvenerek sevgiye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIRPINAN HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIRPINAN HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O ağladı… Bu ağlaması farklıydı, Yıllara gömdüğü kimsesizliği, Öyle bir sevgiyle yok olmuştu ki Nadir elde edilen bu sevgin için Bir ömür boyu ağlayabilirdi Mutluluktan… Yüreğinize sağlık , muhteşem dizelerinizde kayboldum. Final de harikaydı.Sevgi ve selam ile...