(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE KADAR KOYSAN DOLMUYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE KADAR KOYSAN DOLMUYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dolmuyooor, dolmuyooor.. böyle gelmiş, böyle gider demek istemesemde... biz hep bunlara şahit olduk bu güzel vatanda... neyse... inşallah dolup taşacağı günler de gelir demek istiyorum.. tebrik ve saygılarımla... sağlıcakla kalınız...
Dolacağı falan yok, ülkenin borcu katlanarak çoğalıyor yatırım yok istihdam yok işsizlikte çığ gibi büyüyor. Zengin olanlara köşeyi dönenler kurnaz yandaşlar ne dediğim anlaşılmıştır.Şairde şiirinde aynı şeylerden yakınıyor bu millet aklını başına toplamalı bu gidiş gidiş değil ustaca yazılmış hiciv dizelerini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Kenesi var,sülüğü var, Çocuğu var çoluğu var, AK’ın kara dekiği var, Ne kadar koysan dolmuyor. Şair arkadaşım ellerine sağlık.Kazanda pişen yemek,herkese eşit dağıtılsa ,herkes doyacak. 550 milletvekiliX7000 TL=Bize kalmadı Esen kalın...
Altını kontrol etmek lazım ustam Biz koya koya usandık vallahi aldığımızın %35 ini verdik gene dolmadı bu bütçe nasıl bir bütçeymiş anlamadım. Çantadaki kazlar yeterli gelmiyo artık.kayıt dışını önlemedikçe kapanmaz bu yara Yüreğine sağlık Çok akıcı ve keyifli bir Sayfa saygımla
çünkü bütçe açıkkkkkkkkkk çünkü insanlık tükendiiiiiiiiiiiiii çünkü para dostumuz olduuuuuuuuuuuuuuu ne kadar yerine bir şeyler koymaya çalışsakta dolmuyor. selam ile.
Çocuğu var çoluğu var,
AK’ın kara deliği var,
Ne kadar koysan dolmuyor.
Taşı gediğine oturtan dizelerdi..Müthiş bir anlatım...Dizeler fazlasıyla konuşmuş üstad, bize susmak dişer...Yorumsuzdur !!!!...
Saygılar...