(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sıcak olmalı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sıcak olmalı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir çimdik dokunuş bir tutam sevgi göz kararı bakış biraz da tuz ve biber koy karıştır kulak memesi kıvamında soğumaya gelmez aşk sıcak olmalı ...... katılıyor ve kutluyorum.....yaksa da çoğu kez yine de sıcak olmalı..
'Külünden doğar aşk ve ama suyu da yakar' demiş ustalar ben şimdi şiirlerini okuyarum ya minyatür bir sevinci büyütüyorum sanki ve anladım ki sevgili usta ben kaleminin ucundaki güzelliklere şah damarından daha yakınım...Sevgilerimle.
bir çimdik dokunuş harıkaydı sen zaten zülfüyare dokunuyorsun onun için de ayrıca teşekkürler başarılar sevgili kardeşim umuarım mutlluluk nehiri hep sana doğru akar sevgiler
bir çimdik dokunuş bir tutam sevgi göz kararı bakış biraz da tuz ve biber koy karıştır kulak memesi kıvamında soğumaya gelmez aşk sıcak olmalı
Harika bir pazar kahvaltısını çağrıştıran, mükemmel burjuva sofralarını gölgede bıraktıran bir tad aldım Eline,kalemine, yüreğine sağlık Güldane arkadaş. Sağlıcakla yazmaya devam, selamlar
sıcaktan da öte sımsıcak olmalı hatta alev alıp tutuşmalı diyorum ben...tıpkı resimdeki gibi...bir fırsatını bulup bu kısa ama güzel şiirini paylaştığın için tşk bitanem...öptüm yüreğinden kocaman...sevgiyle...
ancak ve ancak gönül birliği belirleyebilir!
Güzel ve anlamlıydı.. tebrik eder,
Sevgiler, saygılar sunarım.