(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERAB-I ÖMRÜME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERAB-I ÖMRÜME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mütemadiyen peşindeyim diyar diyar .................. aramıza hoş geldiniz. ...................... leyal-gece eyyam-ı nev bahar-ilk bahar rayiha-yı lutüf-lutüf kokusu muttasıl-aralıksız hafi -gizli .................... bunları yazdığım için umarım kızmamışsınızdır bana .ben de unutmuşum şiirimde arkadaşlar uyardı.hemen yazdım şiirin altına.Haşimvari bir şiirdi.kutluyorum.
teşekkkürler ben siteye bir kaç gün önce üye oldum, bir dahaki sefere kelimelerin anlamlarını altına yazarım..şiiri okurken sadece okumakla kalmayıp okuduğunuzu dokuyorsunuzda bu his cereyan etti kalbimde, buna sebep ise bu şiiri nasıl yazdığımı anlamışşınız geçen yıl Yeni Türk Edebiyatı dersinde Ahmet Haşimi işledik ders anında ve sonrasında içim kasvetle doldu yani buhran buhran üstüne.. bu atmosferin tesiriyle nacizane üç beş kelam işte fikrimden zikrime, teşekkürler kalp gözünüz hep açık ola...
şimdi gözüküyor bir aksilik oldu zannımca... ifade etmek istediğinizi anlamadım "bir insan icinde öyle düsüne biliriz iki yüzü var herseyn demi " derken ?ne anlatmak istediniz?