Sensizliği yazdım Satır satır bulduğum her boşluğa Adının kıvrımlarında kayboldu benliğim Avuç içlerini çizdim duvarlara Birleştirdim kavuşamayan ellerimizi Üşüyen bedenimizi Alev topunun içine koydum Karıştırdım bütün renkleri Siyaha boyadım her yeri Araya beyaz noktalar koydum Yıldız adını verdim hepsine Yüzünü koydum En karanlığa Aydınlatsın beni diye Bir buse kondurdum Yanağına Uyan artık Gör Ve beni sar diye…(SHR)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR RÜYA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR RÜYA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensizliği yazdım Satır satır bulduğum her boşluğa Adının kıvrımlarında kayboldu benliğim Avuç içlerini çizdim duvarlara Birleştirdim kavuşamayan ellerimizi Üşüyen bedenimizi Alev topunun içine koydum Karıştırdım bütün renkleri Siyaha boyadım her yeri Araya beyaz noktalar koydum Yıldız adını verdim hepsine Yüzünü koydum En karanlığa Aydınlatsın beni diye Bir buse kondurdum Yanağına Uyan artık Gör Ve beni sar diye…
Satır satır bulduğum her boşluğa
Adının kıvrımlarında kayboldu benliğim
Avuç içlerini çizdim duvarlara
Birleştirdim kavuşamayan ellerimizi
Üşüyen bedenimizi
Alev topunun içine koydum
Karıştırdım bütün renkleri
Siyaha boyadım her yeri
Araya beyaz noktalar koydum
Yıldız adını verdim hepsine
Yüzünü koydum
En karanlığa
Aydınlatsın beni diye
Bir buse kondurdum
Yanağına
Uyan artık
Gör
Ve beni sar diye…
hoştu dizeleriniz, keyifle okudum
tebrikler..