(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tükeniş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tükeniş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boyun büker kadere, kadersizler Doğuştan şans zengine yetmez maaş Ev, araba, mal, mülk zaten var, ama Kodaman dayısı dayar desteği.
Gün, günü gün eden için gün olur Merkeplere semer vuran çok olur Zevk alan, zevk veren dayanışmadır Ve; doğar bebek, adı TÜKENİŞ! ..
Orta okul müdürümüz derse geldiğinde bazen şöyle derdi (ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ,ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ GELİR) güzel msjlı dizeler.inş o isimler değişir.yüreğinize sağlık değerli dost kalem tebrik ediyorum duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi.selam saygılarımla...
Boyun büker kadere, kadersizler Doğuştan şans zengine yetmez maaş Ev, araba, mal, mülk zaten var, ama Kodaman dayısı dayar desteği. ********************************************** Dayı, her yerde geçerli kılınmış. Zaman, insanlığı yoketmiş.. Gerisi, ne söylesem boş.. Evet, ibret verici bir tema işlenmiş.. Kutluyorum efendim.. Saygıyla...
umudunuz bitmesin usta tükenişlerle pişelim lakin alışmayalım ve yeni isimler koyalım artık yeni doğanlara ne dersin.? bilmiyorum yinede kaderede söz geçirebilirmiyiz...saygımla anlamlıydı
Boyun büker kadere, kadersizler
Doğuştan şans zengine yetmez maaş
Ev, araba, mal, mülk zaten var, ama
Kodaman dayısı dayar desteği.
Gün, günü gün eden için gün olur
Merkeplere semer vuran çok olur
Zevk alan, zevk veren dayanışmadır
Ve; doğar bebek, adı TÜKENİŞ! ..
Orta okul müdürümüz derse geldiğinde bazen şöyle derdi (ANLAYANA SİVRİ SİNEK SAZ,ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ GELİR) güzel msjlı dizeler.inş o isimler değişir.yüreğinize sağlık değerli dost kalem tebrik ediyorum duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi.selam saygılarımla...