(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKAR GÖNLÜM SENDEN YANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKAR GÖNLÜM SENDEN YANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilirim sözün değeri Yazarım güzel sevgiyi Yak ellerine kınaları Gönlümden bir renk alsın. Sözlerin bittiği yerde Al kınalı elleri de, Öp kokla, Yokluğumda Say ki ben olmuşum Yüreğine tutunmuşum.
Gönlüme batar hasret Nasıl geçer, nasıl biter Gözlerimden düşen yaşım İnci olmuş dane dane Tak güzel gerdanına.
Ben özlem böceğiyem Eğirdim hasret ipliği Dokudum gün gün Sevgiden kumaşımı Sar gönlüne bitsin özlem İlmek ilmek sevdiğim sen.
Yakın gelmelerim Üç ay değil üç gün değil Temizdir alın terim Kimseye muhtaç değilsin Bir güvende bil kendini Seni emanet bıraktım Bir Allah vekilimdir.
Bu yollar çok ırak değil Gidip gelinir her gün Aç gönlünü doğan güne Her sabahta beraberiz Bu ayrılık biter elbet Biz aşk ile beraberiz.
Melik Haker tarafından 9/12/2010 8:06:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bilirim sözün değeri
Yazarım güzel sevgiyi
Yak ellerine kınaları
Gönlümden bir renk alsın.
Sözlerin bittiği yerde
Al kınalı elleri de,
Öp kokla,
Yokluğumda
Say ki ben olmuşum
Yüreğine tutunmuşum.
Gönlüme batar hasret
Nasıl geçer, nasıl biter
Gözlerimden düşen yaşım
İnci olmuş dane dane
Tak güzel gerdanına.
Ben özlem böceğiyem
Eğirdim hasret ipliği
Dokudum gün gün
Sevgiden kumaşımı
Sar gönlüne bitsin özlem
İlmek ilmek sevdiğim sen.
Yakın gelmelerim
Üç ay değil üç gün değil
Temizdir alın terim
Kimseye muhtaç değilsin
Bir güvende bil kendini
Seni emanet bıraktım
Bir Allah vekilimdir.
Bu yollar çok ırak değil
Gidip gelinir her gün
Aç gönlünü doğan güne
Her sabahta beraberiz
Bu ayrılık biter elbet
Biz aşk ile beraberiz.
Melik Haker tarafından 9/12/2010 8:06:45 AM zamanında düzenlenmiştir.