(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilerim Gecenin siyahı aksın gözlerinden Gün yüreğinde ışısın sevgilinin Onca karanlığa rağmen. Yolu aydınlık olsun Kıyamam Yağmur süzülmesin Kirpiklerinden. ....."Gece Esintisi" isimli şiirimden.
.....Yaşamın farkında olmak zor şair dostum. Farkındalık yük omuzlarımızda. ama aynı farkındalıktır bizi biraz daha insan kılan aslında. Çok güzel bir şiirdi, kutlarım.
sevgili ' eşim bu güne dek yazdığın tüm şiirlerini beğenerek okuyorum ve seni yine tebrik ediyorum . içinde ki bu çoşkunun bitmemesi dileğimle saygılarımla sevgili eşim.
HAYAT BİR RÜYA BİR UYUYORSUN . BİR UYANIYORSUN TÜM GÜZELLİKLERE. BAZENDE ACILARA SOYUNUYORSUN . GÖRDÜĞÜN BİR RÜYA SANIYORSUN. BİRDE GÖZÜNÜ AÇIYORSUN TÜM GERÇEKLERE.
Gecenin siyahı aksın gözlerinden
Gün yüreğinde ışısın sevgilinin
Onca karanlığa rağmen.
Yolu aydınlık olsun
Kıyamam
Yağmur süzülmesin
Kirpiklerinden.
....."Gece Esintisi" isimli şiirimden.
.....Yaşamın farkında olmak zor şair dostum. Farkındalık yük omuzlarımızda.
ama aynı farkındalıktır bizi biraz daha insan kılan aslında.
Çok güzel bir şiirdi, kutlarım.