(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
10 KASIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
10 KASIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hakkın nasıl ödenir Büyük ÖNDER dir denir Tüm dünya seni tanır Bunu alatacağız ...Hakkını ödemeyi bırakalım,hakkını yiyenler sqaltanat sürüyor... Kutlarım
"İki Mustafa Kemal vardır; Biri ben,fani Mustafa Kemal; diğeri milletin daima içinde yaşattığı Mustafa Kemallerdedir. Ben onu temsil ediyorum. Herhangi bir tehlike anında ben ortaya çıktımsa,beni bir Türk anası doğurmadı mı? Türk anaları daha Mustafa Kemaller doğurmayacaklar mı? Güç milletindir benim değildir. " M.KEMAL ATATÜRK
Küçük yaştan itibaren üstün yetenekleriyle dikkatleri üzerinde toplayan Mustafa Kemal Atatürk, ulusal kurtuluş savaşını başlatan ve yönlendiren bir meşale olmuştur. Kişisel çıkarlarını tamamen unutarak kendini milletine adayan bu değerli insan,savaş meydanlarında yenilmez bir asker,sosyal hayatta büyük bir yenilikçi,siyasette eşi bulunmaz bir devlet adamı ve liderdir. Bu özellikleriyle yalnız Türk tarihinin değil,tüm dünyanın yetiştirdiği ender kişiliklerinden biridir. Bu nedenle onun büyüklüğünü yalnız biz kabul etmiyoruz; bütün dünya kabul ediyor. Mazlum milletler onun fikirleriyle bağımsızlıklarını kazanıyor; yenilikçi yöneticiler onu örnek alıyor. Nitekim,Asya’da ve Afrika’da sömürge olarak yaşayan bir çok millet,onun düşüncelerini öğrenip,yaptıklarını gördükten sonra uyanmışlar,bağımsızlıklarına kavuşmak için onun açtığı yoldan gitmişlerdir.
RUHUN ŞAD OLSUN !
EVET ATATÜRKÇÜLERDEN ZİYADE ATATÜRKTEN GEÇİNENLER, HER İCRAATLARINDA UTANMADAN ONUN ADINI KULLANAN VE SİYASETLERİNE ALET EDENLER VE BİR DE ATATÜRK'E HİÇ UTANMADAN DİL UZATANLAR! SİZEDİR SÖZÜM!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE YAZIKLAR OLSUN TÜRKLÜĞÜNDEN ÜMİT KESENE
BU ÜLKE VE CUMHURİYET İLELEBET YAŞAYACAKTIR! BUNDAN KİMSENİN ENDİŞESİ OLMASIN. K/argülü ALMILA