(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAYENDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAYENDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok duygulu bir şiir okudum üstadım tebrikler yüreyine saglık aşk ne gariptir işte insanı ne hallere ne duygulara sokuyo deyilmi sevdalara sürgünüm benim yazdıgım bir şir sayfama beklerim arkadaş
Bırakıp da gittiğin gün gözlerim, Buğulandı hüzün doldu sayende, Sustu dilim kifayetsiz sözlerim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Gözlerinden gözlerime akmadın, Bir gün olsun hiç aklımdan çıkmadın, Bir kez olsun aşk fitili yakmadın, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Ne olursun yeter artık gel bana, Halimi gör bir kerecik gül bana, Gülü bilmem sade sensin gül bana, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Tabip olup dertlerimi dinlesen, Sen ben olup dertlerimle inlesen, Gönlümdeki feryadımı bir bilsen, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Bakışların ılık ılık içimde, Biliyorum ben yanında hiçim de, Azığımsın ahirete göçümde, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Şu Ümit’e umut ol da güleyim, Sen sultansın ben kapında köleyim, Yüz bin kere sen “öl” de ben öleyim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende! yüreğinize sağlık efendim aşkı ne güzel dile getirmişssiniz malesef bazı aşklar karşısında nutkumuz tutuluyor bir şey diyemiyoruz her aşklar keşke karşılıklı olsada şiirlerimizi bu objelerle süslesek saygılarımla yüreğiniz ve kaleminiz hiçbir zaman tükenmesin saygılarımla
Umit Bey sizi ve siirinizi gonulden kutlarim .her zamanki gibi cok mukemmel ask ,sevda anlamli ve cokca duygu yuklu nefis bir siirdi . Sevinc Hanimin mest edici yorumuda ayrica bir guzellik katmis .Her iki yyuregide ictenlikle kutluyorum!!!!! Saygilar ,selamlar
sadece dinliyor ve gerçekten sevdayı okuyorum bu sayfada tebrikler ümitlere umut verilmesi dileklerimle çok mükemmeldi her zamanki gibi geç kalmışlığımdan dolayı özürdilerim selam ve saygılar efendim
Çok değerli hocam sitenin sürekli okuyucularından değilim lakin kıymetli şiirlerinizi ilgiyle takip ediyorum Şiirlerimi yoruma layık bulmanız beni ayrıca onurlandırdı saygılar selamlar
Tabip olup dertlerimi dinlesen, Sen ben olup dertlerimle inlesen, Gönlümdeki feryadımı bir bilsen, Şiirlerim mahzun kaldı sayende! ...........Biz mahzun kaldık,şiirler mahzun kaldı..Tebrikler mahzun kalmasın.. ..ESRA
Gözlerinden gözlerime akmadın, Bir gün olsun hiç aklımdan çıkmadın, Bir kez olsun aşk fitili yakmadın, Şiirlerim mahzun kaldı sayende! ================================
Gözlerin pınarı kurumuş olabilir, Hiç ummadığın anda yüzüne yaşlar dolabilir, Kuruyan çicek gibi aniden yüzü solabilir, O'da sensiz kaldı sözlerinle sayende .. HakanKURTARAN ,Değerli Üstadım, Çok güzel bir şiirdi... Saygılar ...
Bırakıp da gittiğin gün gözlerim, Buğulandı hüzün doldu sayende, Sustu dilim kifayetsiz sözlerim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Hocam harika bir şiir,usta kaleminize sağlık Sevinç hanımın billur gibi sesi ve yorumuyla doyumsuz bir hal almış.Her ikinizide kutluyr selam ve saygılarımı bırakıyorum
Yüz bin kere sen "öl"ben öleyim demişsin Nasıl da yakıştırmışsin yüzüne aşkı sevdayı Pembe yüreğine gömüşsün yalan dünya'yı Yazdın ve örselendın Yaralı yürekleri acttın yine Sen,Sayın,Ümit Zeki. Teşekkürler o güzel duygulara, Sevgiyle... Dostlukla...
Şu Ümit’e umut ol da güleyim, Sen sultansın ben kapında köleyim, Yüz bin kere sen “öl” de ben öleyim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Çok lezzetli bir şir... İnsanın ruhunu dinlendiriyor...Su gibi berrak, su gibi şeffaf... Sitem bile sevgi yülenmiş... Gönlümüze değdiniz .. Gönlünüze sağlık...selametle kalınız...
Bırakıp da gittiğin gün gözlerim, Buğulandı hüzün doldu sayende, Sustu dilim kifayetsiz sözlerim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Gözlerinden gözlerime akmadın, Bir gün olsun hiç aklımdan çıkmadın, Bir kez olsun aşk fitili yakmadın, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Sadece şiirler boynu bükük kalabilseydi keşke,gönül hüzne gebe kalmış…gücü yetmez artık…sitem mi desem bu gönüldeki yaralı bir sevda mı yoksa boynu bükük bir kalp mi?ayrılığın gönülde açtığı yara ne de büyüktür halbuki…kim dile getirebilirdi ki bu kadar???hangi gönül akıtabilirdi ki sevda içinde barınan o sitemi??
Tabip olup dertlerimi dinlesen, Sen ben olup dertlerimle inlesen, Gönlümdeki feryadımı bir bilsen, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Var mı ki böyle gönlünü parçalarcasına seven??yüreği kanatırcasına derdine derman olmaya gelen??
sanmıyorum hocam kalmadı bir yanı eksik kalmış sevdaların…ucu yırtık sevdalar volta atar olmuş bu alemde…yüreği ortaya seren o cesaret sadece hayallerimizde köle misali sürünür olmuş…
müzik beni alıp götürdü,bu akşama öyle yakışır bir şiir ki hiçbir kelam anlatamazdı beni bana…
teşekkür ederim hocam,yüreğinize sağlık ve sevinç hanımın o eşsiz yorumuna…
Sevgili Esra, Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Aslında çok güçlü bir kalemsiniz ama niçin yazmadığınızı hala anlamış değilim. Sevgi saygı ve selamlarımla.
Çekemem hasreti sevgilim gitme, Yüreğimi yakma gönül incitme, Seni sevdim diye bin pişman etme, Gitme ne olursun Allah aşkına. Çekerim bitanem kaprislerini, Bırakma elimi ver ellerini, Misk-i amber kokan al güllerini, Yoldurma ellere Allah aşkına. Başım alır diyar diyar giderim, Seni arar didik didik diderim, Seviyorum seni yemin ederim, Çatma kaşlarını Allah aşkına. Ayrılık yangını ateştir serde, Perişan olursun gittiğin yerde, Düşersin mazalah bin türlü derde, Gitme sevdiceğim Allah aşkına. Sen gideli gönül döndü şaşkına, Deli divaneyim düştüm aşkına, Baykuşlar tünedi gönül köşküne, Döngel sevdiceğim Allah aşkına. Merhamet sevgilim biraz merhamet, Mevlayı seversen biraz insaf et, İnsaf et sevgilim ne olur affet, Bagışla sevgilim Allah aşkına. Şafaklar sökmeden sabah olmadan, Sacım agarmadan benzim solmadan, Azrail gelmeden canım almadan, Gel artık sevgilim Allah aşkına. şahane bir sunum sağol !!
Bakışların ılık ılık içimde, Biliyorum ben yanında hiçim de, Azığımsın ahirete göçümde, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
"Çok güzeldi, okumak dinlemek keyf verdi teşekkürler Zeki bey, kaleminiz daim olsun. Fon müziği ve muhteşem yorum, rek kattı, nefesiniz varolsun sevgili Sevinç hn.."
Bırakıp da gittiğin gün gözlerim, Buğulandı hüzün doldu sayende, Sustu dilim kifayetsiz sözlerim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Şu Ümit’e umut olda güleyim, Sen sultansın ben kapında köleyim, Yüz bin kere sen “öl” de ben öleyim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Üstadım yüreğinize sağlık yine yüreğinizden bir şiir doğmuş sayfaya vede çok hoş olmuş. Kaleminiz daim olsun efendim.Selamlar saygılar...Sevinç hanımada sevgiler iletiyorum.
HECE ŞİİİRİNİ BÜYÜK BİR USTALIKLA BİZE SUNAN VE SEVDİREN O GÜZEL YÜREGE SELAMLARIMI BIRAKIYORUM .. ŞİİRE YAKIŞMIŞ VE EMEK VERMİŞ SESİDE AYRICA KUTLAMAK GEREK TEBRİKLER HER İKİ ŞİİR İŞÇİSİNE VE YÜREKLERİNE
Bırakıp da gittiğin gün gözlerim, Buğulandı hüzün doldu sayende, Sustu dilim kifayetsiz sözlerim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende! *************************************** Ümit ağam çok güzel bir sevda şiiri
Şu Ümit’e umut olda güleyim, Sen sultansın ben kapında köleyim, Yüz bin kere sen “öl” de ben öleyim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
hüzünlü bir şarkı gibiydi yaşanmışlılkların resmini gördüm çok içten ayrılık nagmeleri sitemin sesiz haykırışlarıydı tebrikler gönülden saygı ve sevgilerimle
Şu Ümit’e umut olda güleyim, Sen sultansın ben kapında köleyim, Yüz bin kere sen “öl” de ben öleyim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende! İşte sevgi bu...Pazara kadar değil,mezara kadar olanlardan. Kutlarım kaleminizi şair arkadaşım. Ellerine sağlık. Esen kalın...
Şu Ümit’e umut olda güleyim, Sen sultansın ben kapında köleyim, Yüz bin kere sen “öl” de ben öleyim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende NE KADAR GÜZEL SEVMİŞ DİZELER HELE SEVİNÇ HANIMIN YORUMUYLA HİSSETTİRDİ. KUTLUYORUM SİZLERİ
Özlemlerin ustalıkla ifade edildiği mükemmel bir eser. Nice mükemmelliklerde buluşmak üzere üstadımı tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla. Hasan DEMİRCİ
Üstad harika şiir. sayfanızdan hecenin güzelliklerini okuyorum her daim. hece yazamayan biri olarak sizleri takip ederek aradaki açığımı kapatıyorum. var olsun kaleminiz. Selam ve saygılarımla.
ŞİİRLERİNİ OKUMAK AYRI BİR KEYİF USTAM.HERZAMANKİ GİBİ HARİKASIN VE HAYRANIM KALEMİNE.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Şu Ümit’e umut olda güleyim, Sen sultansın ben kapında köleyim, Yüz bin kere sen “öl” de ben öleyim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
bu şiirler onunla güzel,hüzünlüde olsa............. mahzun değiller bence............... yine harika bir şiir ustadan,ve aynı değerde yorum............. yürekler var olsun.............. tebrikler çokca sayfaya...............sevgilerle....................
Kendimi eleştireyim önce, kayıtta biraz problem vardı şimdi düzenleyebildim ama yetişemedim size. Çok güzel şiirdi yüreğinize sağlık, tebriklerim gönülden. Selam ve saygımla.
Şu Ümit’e umut olda güleyim, Sen sultansın ben kapında köleyim, Yüz bin kere sen “öl” de ben öleyim, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!
Ankara – 02.11.2009 Ümit Zeki SOYUDURU
yine iki değerli dosttan çok başarılı bir çalışma, yorum ötesi güzellikteydi...şiirleriniz asla mahzun kalmaz sizde bu sevgi dolu yürek varken,kutlarım,saygımla,selamlar..
Hocam, hos icerikli sitem siiri okudum, yureginize saglik, bende esinlendims imdi hay alalhim ne yapsak ki,, off anam off, su yaziyi yazarken su siir okurken Aras hanimda icli icli bana bakiyor hisst gelirsem yanina diyor ben begendim diyor hocam inaninki ya
Aras hanim bosuna hic kendini yorma bu siir ben caliyorum bay bay
evet hocam, harikasiniz tam anadolununbagrindan sel gibi akmisisniz. kutlarim..
Bakışların ılık ılık içimde, Biliyorum ben yanında hiçim de, Azığımsın ahirete göçümde, Şiirlerim mahzun kaldı sayende!! ..........................ne kadar güzel bir sevda şiiri olmuş üstadım,, ..........................şiirler mahsun , gözler yaşlı hele birde Sevinç ablacığımın o muhteşem sesi yine vurur gönül sazımın bam teline ,, ..............kutlarım üstadım kutlarım,,, ............. sevgilerimi, saygılarımı, selamlarımı sunarım...
HAYIRLI GECELER HÜZÜNLÜ BİR AYRILIK İNCE BİR SİTEM VARDI DİZELERDE ÇOK GÜZEL ÇOK İÇTEN YAZILMIŞ DEĞERLİ KALEMİNİZ VAROLSUN YORUMUYLA SEVİNÇ HANIM CAN VERMİŞ İKİ USTA ARKADAŞI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA