Düşen, yaprak olsaydı yok olurdu Ama insandı ve gücünü toplayıp Kalkmasıydı beklenen.
Günlerden salı:
Suda büyürmüş en güzel nilüferler, Sevilen, ağlamaya değdikçe güzelleşirmiş. Solar mi hiç gül, kalp sevgiyle dolmuşken Yorulur mu hiç beden, güller nefes olmuşken. Yürüse ayaklarım, Gitse bedenim, Bil ki giden Sadece kefenim. Varlığım Ruhum Kalbim Düşüm Sevdam Kalanım Sen.
Günlerden çarsamba:
Bir seraba eş umuttu Senli günler bil bana. Gözlerim sende benken İhtirası sal bana. Bin yalan olsan içimde Bir doğru bulurum, Ona Sığınırr Sarılır Yatarım.
Günlerden cumartesi:
Gemileri yakarken Ardında bıraktıkların ağlar. Gelişinde ağıt var Düşlerin Umudun Varlığın. Gücün bendense Sevgim sana Gelemesen de Ver ipin öbür ucunu Aklım fikrim sende. Ama bil bir gün Güçsüz düşebilirim Gölgemde gözyası var.
Günlerden pazartesi:
İçimde bin yalnızlık... Ne tarafa baksam sen. Diller vazgeçmiş konuşmaktan, Yoksun. Dudağimda senli ezgiler, Dokunduğum tenimde sen Gözyaşımda, Dilimde. Unutamıyorum! Sensizlikte kulaklarım ağrıyor, Sen diye sızlanıyor Duvarlarda hayalin... Kıyamam, sus diyor. Dayanamiyorum! Yokluğun Varlıgındaki özleme inat, Sokuyor beni Yerin bilmem ne kadar derinine... Gitmeseydın n’olurdu!
Günlerden çarşamba:
Seninleyken Damarlarım bile Hissediyor seni Gönlüme sardım seni Şah damarım. Gözlerine bakarken Kendimi görmek var ya Öyle güzeldi ki bir tanem. Korkulara salıp yüreğime Giderim deme, Beni de götüreceğini bile bile. Senli şarkıları bırakıp bana, Ağıtları salıp yüreğime, Gitme Etim Derim Tenim Erim! Sendeyim Bil artık Gitme!
Günlerden salı:
Seni seviyorum. Bu öyle doyumsuz bir duygu ki Yok oluyorum senli sensizliklerde, Dalıyorum düşlere... Seni arıyorum Geçmiste Gelecekte Dünde. Başını öne eğiyorsun... Kaldırdığın an gözlerini, Beni görünce gülümsüyorsun. Dudaklarımın kıvrımında, Sevinci saklı aşkımın. Senin için senle ağlamak, Yanında seni özlemek, Sensizliğe sarılıp Sadece gözlerimi kapayıp O anı yaşamak, Dokunmak ellerine Ellerim gibi. Bambaşkasın sen... Bir ah çeksem derinden, Nerelere giderse nefesim Ordasın!
Günlerden pazar:
Nerdesin, Nerdesin, demistim... Baktığın yerdeyim, demiştin. Beni andığında sendeyim, demiştin. Yoksun! Unutmadım ki seni ben Nerdesin? Benden almışsın kendini, Götürüp dağ ardına atmışsın. Gözyaşımı silecek ellerin yok, İçim yanıyor. Ellerini arıyorum, Öptükçe rahatladığım O avuç içlerini... Yoksun! Nerdesin? Nasıl duymaz kulakların, Yüreğimin avazını! Sensizlikte daha bir koyuyor yokluğun. Yokluğunda daha sensizim. Alsaydın ya giderken Kendini. Sendeyim deyip bırakıp gittin... Alsaydım ya giderken Kendimi. Şimdi bakarım da senli yollara, Söz geçiremem gözlerime Yoksun! Yok!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günleri Yazılmamış Günlük şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günleri Yazılmamış Günlük şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Günleri Yazılmamış Günlük” adlı şiiri, İstanbul Şiir Akademisi’nin Cengiz Aytmatov adına düzenlediği şiir yarışmasında beğeni kazanarak yayımlanan kitaba alındı.
İçimde bin yalnızlık... Ne tarafa baksam sen. Diller vazgeçmiş konuşmaktan, Yoksun. Dudağimda senli ezgiler, Dokunduğum tenimde sen Gözyaşımda, Dilimde. Unutamıyorum! Sensizlikte kulaklarım ağrıyor, Sen diye sızlanıyor Duvarlarda hayalin... Kıyamam, sus diyor. Dayanamiyorum! Yokluğun Varlıgındaki özleme inat, Sokuyor beni Yerin bilmem ne kadar derinine... Gitmeseydın n’olurdu!
değerli hocam pazartesi akşamı yazdığım için pazartesi bölümünü kopyaladım.Bütünüyle mükemmel bir eserinizi okumanın mutluluğunu yaşadım.Güçlü kaleminizi saygıyla sevgiyle selamlıyorum.Yozgat'tan hemşehrime selamlar.