pes etmeyip yola her koşulda devam etmek mi, yoksa başkalarına omuz dayayıp kendimizi salıvermek mi uluorta yere?
hayat dediğimiz şey ne?
dağ bağ dinlemeden önümüzü kilitleyen engelleri bir bir aşmak mı, yoksa başımıza ne gelse eyvallah deyip acıları içmek sancıları daim çekmek mi?
hayat dediğimiz şey ne?
büyüklerin sözlerine kulak verip doğruya bir an önce ulaşmak mı, yoksa herhangi bir çocuğun aklına uyup kendimizi olur olmaz noktada(gerek yokken) kandırmak mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Dediğimiz Şey Ne? 5... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Dediğimiz Şey Ne? 5... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Genç şairin dizeleri güzeldi.Hayat yaradan Allah ın bizlere bahşettiği en büyük mutluluk bizlere verdiği en büyük değer onun istediği doğrultuda hem bu dünya için hemde ahiret için çalışanlara ne mutlu genç şairi kutlarım Yunus diyarından selamlar.
ben anlayamadım hayat ne? gün geldi yarimden oldum gün geldi ömrümden oldum gün geldi gülüm soldu gün geldi göz yaşlarım sel oldu ben anlayamadım hayat ne?
duygularımıza mı
mehter takımı gibi mi gidiyoruz
izmir marşı gibi mi
bilmiyoruz ki
kendi halimizdeyiz
Harikasın can dostum
Sevgimle