Ramazanın ortalarındaydı cinnet geçirerek intihar eden NİĞDE Orman bölge Şefi,köylüm,uzaktan akrabam ve ilkokul i,sınıfta öğrencim Hali KIZILBOĞA’ya olan duygularımdır.
Ne söylesem etmez fayda, Neden kıydın cana Halil? Mübarek gün kutlu ayda, Neden kıydın cana Halil?
Derilerin yüzüldü mü? Umutların üzüldü mü? Tüm sorunlar çözüldü mü? Neden kıydın cana Halil?
Derdini dosta açtın mı? Helâlaşmadan göçtün mü? Uçmağa varıp uçtun mu? Neden kıydın cana Halil?
Hayattır olur zahmeti, Sabreden bulur rahmeti, Can Allah’ın emaneti, Neden kıydın cana Halil?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_____HALİL_____ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_____HALİL_____ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir zaman okuttum seni, Öğretmedim keder kini Olmaz ki öfkenin dini, Neden kıydın cana Halil? ....Üzüldüm dost.. Kim bikir ne derdi vardı.... Acını paylaşıyorum...saygılar
nur içinde yatsın reis. herkesin başına gelebilcek birşey bu bence. hayat bu, kime neyi nezaman yaşatacağı belli olmaz...(sabırlar da tükeniyor bazen ey kocakurt) Saygılmla..