(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEVLET BABA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEVLET BABA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşman getiremez dize, Dostluk olur bizden bize, Nasıl bakılır o yüze, İttiriyor devlet baba. ........Yılların eğitimlee geçti..üretkenlik senin kanında var.. Kutlarım saygılar
Oğuzsoylum soyuna bak, Karşıdaki koyuna bak, Şu oynanan oyuna bak, İttiriyor devlet baba Yazan kalemin susmasın şair arkadaşım. İttirsin bakalım nereye kadar? Esen kalın...
Oğuzsoylum soyuna bak, Karşıdaki koyuna bak, Şu oynanan oyuna bak, İttiriyor devlet baba YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK USTAM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
sene 2003 hatırlıyormusunuz bilmem, boğaz köprüsü üzerinde Şehit Annelerinin bir eylemi vardı! o dönem Etilerde çalışıyorum, anonslar üzerine olay yerine sevk edildik, ben dahil düm meslektaşlarım gözyaşları içinde gözaltına aldık O anaları!
cumartesi analarını da gördük biz...
şimdi analar karıştırılmak istiyor, hiç yılanla insan dost olur mu???
ittirmekten kasıt, polislerin eyleme son verdirmek için girdikleri arbede ise, yanlışınız var! emir kulu denen bir tabirimiz var bizim...
şiirdeki hassasiyetinizi anladım, aldım! en az sizin kadar bizde hassasız, biline...
Düşman getiremez dize,
Dostluk olur bizden bize,
Nasıl bakılır o yüze,
İttiriyor devlet baba.
........Yılların eğitimlee geçti..üretkenlik senin kanında var..
Kutlarım saygılar