(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
jkljklh şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
jkljklh şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BEN YÜZÜNDEKİ GAMZEN GİBİYİM GÖZYAŞIN YÜZÜNDEN AKARKEN TENİNİ GİZLER İÇİME KOKUN ÖZLEM KOKAR YANAĞINDAKİ BUSEYİ ARADIĞINDA
bazan çok uzun şiirler olur ve konu dağılıp gider fakat işte böyle az fakat öz, anlamlı ve duygulu şiirler bir başka güzel oluyor, sayenizde yine güze bir şiir okudum efndim, resim de konuyla iyi uyum sağlamış, teşekkürler, tebrikler, saygımla, sevgi ve selamlar...
GÜZEL DÜŞLERİ BEN ÇOÇUKLUĞUMDA BIRAKTIM ARTIK DİKENLİ SARMAŞIKLAR VAR BEDENİMDE UYKUMUN ORTA YERİNDE KABUSUM OLAN NEFESSİZ KALIP KARANLIĞA UYANDIĞIM SENSİZLİK ZOR OLSA DA YALNIZLIĞIMI YAŞATMAYA MECBURUM....
BEN YÜZÜNDEKİ GAMZEN GİBİYİM GÖZYAŞIN YÜZÜNDEN AKARKEN TENİNİ GİZLER İÇİME KOKUN ÖZLEM KOKAR YANAĞINDAKİ BUSEYİ ARADIĞINDA
merhaba deli yüreğin sevdası kutlarımbu güzel şiirinizi. işte imge yüklü bir şiir daha kondu yüreğime bakarsın sabaha kadar dertleşiriz dizelerinde aşkla kal aşkla kal sende.....
GÜZEL DÜŞLERİ BEN ÇOÇUKLUĞUMDA BIRAKTIM ARTIK DİKENLİ SARMAŞIKLAR VAR BEDENİMDE UYKUMUN ORTA YERİNDE KABUSUM OLAN NEFESSİZ KALIP KARANLIĞA UYANDIĞIM SENSİZLİK ZOR OLSA DA YALNIZLIĞIMI YAŞATMAYA MECBURUM....
aslında bir yanımız hep yalnızdır,hele ki sevdalının yüreğimizde olup da yanımızda olmaması tam bir kabus,onsuz olmanın yalnızlığı sarar her yerimizden..hüzünlü,güzel dizelerdi,uyanmalar hep mutluluğa dair olsun her zaman..sevgimle
GÖZYAŞIN YÜZÜNDEN AKARKEN TENİNİ GİZLER İÇİME
KOKUN ÖZLEM KOKAR YANAĞINDAKİ BUSEYİ ARADIĞINDA
bazan çok uzun şiirler olur ve konu dağılıp gider fakat işte böyle az fakat öz, anlamlı ve duygulu şiirler bir başka güzel oluyor, sayenizde yine güze bir şiir okudum efndim, resim de konuyla iyi uyum sağlamış, teşekkürler, tebrikler, saygımla, sevgi ve selamlar...