(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Papatyalı Yokuşlardan ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Papatyalı Yokuşlardan ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oyacım ne güzel ne hoş bir şiir bu böyle... çok çook sevdim... sevgi olmazsa gönüllerde çıkılmaz papatyalı yokuşlar... ...ben o yokuşu başındayım papatyalarla seni bekliorum çılgınım Türküm..:)) ..sevgimle...
OYACIM nedense AŞKın başlarında hep PAPATYALAR, GELİNCİKLER oluyor.Daha sonra onlar yerini KIRMIZI GÜLLE değiştiriyorlar.Giderek kırmızı gül yerini SARI GÜLLE değiştiriyor.Daha ilerilerde sarı güller de yerini kaktüslerle değiştiriyor. Biz iyisi mi işin başından SAKSI KÜPELERİYLE idare etmesini bilelim.
özgür kırları ama illede dik yamaçları anımsadım burnumda bahar kokuları ve gölgesinde gövdesine yaslandığım ağacın üstünde kuş sesleri papatya falımda ayrılık çıksada mutlu olurdum her halde.. sevgiler saygılar
KELEBEKLER VE PAPATYALAR. BENİM İÇİN ÇOK AMA ÇOK ANLAMLILAR.SEVİYOR SEVMİYOR DİYE YOLUNAN PAPATYALAR VE ÖMRÜ BİR GÜNLÜK OLAN KELEBEKLER:( SEVGİLER ŞİİR KOKAN BAYAN...
Aşık yüreklerin değişmez resmi.Papatyalar,kelebekler.Hatta rüzgara bile zor karşı koyan minicik bir ağacın etrafınfa oynanan kovalamacalar.:)) Gerçi ben hiç bir ağacı siper olarak kullanmadım mutluluk taşmalarımda.Ama çok papatya taçlarım oldu kelebek kovalarken.Yüreğinize sağlık efendim sevgilerim ile..
Yüreğinize sağlık.Sevgiyle kalın...