(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygularını hem komik hem de anlamlı ifade ediyorsun ... o geceler varya o geceler ah o geceler ... insanı hiç rahat bırakmaz ki ; ha mutlu , ha a mutlu belki hüzünlü kimi zaman öfkeli ama hep aşık hep
Dost yürek, güzel kardeşim; o nezaket dolu yorumlarına layık kalırım inşallah. İyi yazmak çok önemli değil. Yürekle düşünmelisin. Yürekten söylemelisin. Sen de de bunu başaracak çok büyük bir yürek var. İçini kanattıktan sonra kafiye kefiye diye zorlanmaya bile gerek yok. Bol bol şiir oku ki daha çok gençken kendi sitilini bulasın. Çok teşekkür ederim. Yüreğim seninle kardeşim.
okurken bir oh çektim en azından şair rakam belirtmemiş Aziz Nesin gibi bu toplumun % 60 ı aptal demişti, kıyamet kopmuştu şimdi anlıyorum ki, Aziz Nesin bu görüşüyle yalnız değilmiş
yüzdesinden çok aptallığın boyutu önemli bazen aptal olmak daha mı iyi acaba demekten de kendimi alamıyorum sanırım biraz at gözlüğü takıp, bazı şeyleri görmemezlikten gelip, aptal olmak gerekiyor yoksa yaşanan her olumsuzluğun karşısında çok acı çekeriz
engin duygularınız için teşekkürler ENGİN Bey anlamlıydı saygılar
yİNE UYKUSUZ BİR GECE, yİNE AYNI KORKULAR. DİLİMDE ÜÇ KELİME, APTAL! APTAL! APTAL!
YÜZ DEFA DÜNYAYA GELSEN, YÜZ DEFA AYNI HATA. AMMA UZUN GECEYMİŞ, İYİ Kİ YAZ MEVSİMİNDEYİZ.
bin defa hate erer yuz bin defa tovbe ederiz bilesinki seytan dahi elimize su dokemez insan olmakla hata etmenin arasindaki farki dahi ayirt ettik bizde seytan ayaga dosta yüze bakar nurumuz otoban gibi geçer sizin bes vakit namazla geçemediginiz yolu hata ettik te insan oldugugumuzu anladik ölüyorsak eger kuru SIKIYA eyvallah dedik her duvara vurmakla beynimizi farkettik yasiyoruz bir agaç gibiyiz ve bir orman gölgesinde kardesligimiz isigimdan çekil gafil daha verecek hesabimiz var..
Valla :)) öyle saldim kendimi ki beni tutana ask olsun sevgili TATLITURK dost kaleminiz susmasin
Hatalar bize göre değil midir. Hani diyoruz ya " yeniden dünyaya gelsem aynı hataları yapmam" diye. Oysa unutuyoruz. Yeniden dünyaya gelsek yine sıfırdan gelmiş olacağımız için aynı hataları mutlaka yapacağızdır değil mi?
Kısa ama bir o kadar da uzun bir şiirdi. Saygılar yüreğinize
İp ucunu ararsan, resime iyi bak bence
"Anladum oni", Allah bağışlasın
Güzel bir şiirdi üstadım, saygılar, selamlar