(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKLÜĞÜME YAZIK OLSUN-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKLÜĞÜME YAZIK OLSUN-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söylenebilecek herşeyi yazmışsın zaten reisim. Bana sadece saygıyla eğilmek düşer o içimi yakan,derdinden başıma ağrılar sokan mısralarında. hayırlı sabahlar ola...
NEREDE OLURSAK OLALIM 'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE' VE DE ŞUNU UNUTMAYALIM BİZİ TÜRKLÜĞÜMÜZE HALEL GETİRECEK BİR TAKIM YAMYAMLARINDA SÖZÜNE ALDANMAYALIM İSİMLERİNİ SAYMAMIZA GEREK YOK AMERİKA VE UŞAKLARI....TEBRİK EDERİM ÇOK ÖNEMLİ BİR KONUDA ŞİİİR YAZMA CESARETİNİ GÖSTERDİNİZ SİZİ CANDAN KUTLARIM ESEN ALIN EFENDİM...
Şair arkadaşım, Doğu ve güney doğuda,yıllar yılı arkadaş,komşu,kardaş gibi yaşarken,şer devletlerin kışkırtmasıyla, Türklere olmayacak zulümler eden,insanları camiye doldurup yakan,ilk yapan onlar değilmiydi? Ne yazıkki biz bu maduriyetimizi dünya kamu önünde isbatlıyamıyoruz.Daha sonra,bize eza cefa yapanlar da cezalarını gördüler elbet.Savaş sonrası onlara kahramanlık madalyası mı verecek- tik?Sütten çıkmış ak kaşıklarmış gibi,Türkler aleyhinde soykırım prupogandası yapıyorlar. Ellerine sağlık. Esen kalın...
Şehit gitti Taha CARIM, Kaldı bütün işi yarım, Ne iş kaldı nede kurum, Türklüğüme yazık olsun.
UTANACAKLAR UTANSIN SEN GURURLU TÜRKSÜN ABİM GÜZEL ŞİİR EMEĞİNE SAĞLIK, KUTLARIM.ABİM GÜZEL GÖNDERMELERDİ ANLAYANA DAVUL ZURNA ANLAMAYANA SİRİSİNEK SAZ GÜZEL VE YERİNDE DİZELERDİ,KUTLARIM.YÜREĞİN DERT GÖRMESİN,KALEMİN SOLMASIN.MERSİNDEN SELAM VE SAYGILAR ŞAİR DOSTUMA
t_a_polat tarafından 11/4/2009 1:25:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ermeni’yi dost sayarsam, Türklüğüme yazık olsun, Verdiğim Sözden cayarsam, Türklüğüme yazık olsun.
Adı üstünde Ermeni, Kesilse dizin dermanı, Verilse ölüm fermanı, Türklüğüme yazık olsun.
Unutmam İsmail EREZİ, Neydi bunların garezi, Denge kurmadı terazi, Türklüğüme yazık olsun.
Unutuldu Oktay CİRİT, Çoğu oldu damat Ferit, Isırdı kaçtı bir kör it, Türklüğüme yazık olsun.
Şehit gitti Taha CARIM, Kaldı bütün işi yarım, Ne iş kaldı nede kurum, Türklüğüme yazık olsun. ... Merhaba dost şair. Üç beş çapulcuya kızıp niçin yazık ediyorsun. Şerefsize seslenirken bile şeref kelimesi geçtiğine yanarım. Sözde de olsa niçin TÜRK'lüğüne yazık ediyorsun. Sen TÜRKSÜN, TÜRK'lüğünle gurur duyuyorsun, Ölene kadar da TÜRK kalacaksın eminim. Tıpkı bizim gibi... Selamlar.
yaradılmışı yaradandan ötürü sevmeyi başardığımızda, ama hiç kimsenin bir diğerini farklı görmediği bir ortamda. İşte o zaman insan olmanın tadına ve farkına varacağımıza eminim. İnsanın insana zulmü bittiğinde gerçek insanı yaşayacağız hep birlikte. Biraz hümanistçe oldu ancak benimki sadece temenni dostum. Olamayacağını da kalgim gibi biliyorum. Çünkü insan oğlu doyumsuzdur.
Şehit gitti Taha CARIM, Kaldı bütün işi yarım, Ne iş kaldı nede kurum, Türklüğüme yazık olsun. ÇOK ANLAMLI VE MESAJ İÇERİKLİ HARİKA DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM USTAM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300