(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........EY GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........EY GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir şiirdi.Tebrikler... 4+4+3 duraklarıyla yazılan bu şiirde son kıtanın ikinci satırında "düştü ki" ve son satırında "öldüm de" ile duraklar bozulmuş.Zira "ki" ve "de" ekleri önündeki kelimelere bağlıdır.Ayrı bir kelime olarak düşünülemez.
BUGÜN HERYER HÜZÜN KOKUYOR ACABA BİR YERDE SEVDALARI YAKTILARDA ORDAN MI GELİYOR BU İSLİ VE KARANLIK RÜZGARLAR.RAHMETTE EKSİK OLMUYOR ÇOK ŞÜKÜR BU SIRALAR HAVA BÜSBÜTÜN KARARIYOR AYDINLIĞA VE GÜNEŞLİ FETİH GÜNLERİNE VASIL OLMAK DİLEĞİYLE SELAMETLE KALIN....
Gönül bu, derdi çeker, yanar elbet ezeli, Kim vuslata ermiş ki, yıllar yılı seveli... Kahreyleyen sevdanın , gölgesiyse düşeni; Acıya yoktur mahal, duyar mutlak Hâlik'i
Gületr TURAN (babidim)
Efendim, saygım ve takdirlerimle bir dörlük ekledim yorum diye.(affınıza sığınarak)
babidim tarafından 11/2/2009 1:47:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Söze gerek varmı ki harika bir şiir... Müthişşş derin duygular... Hüzün kokulu umutsuz olsa da harika bir anlatım... Yüreğine sağlık... Var ol hep... Sevgilerimle...
Işık düştü yüreğime derinden
Şu gönlümün aşka hassas yerinden
Hem vuruldum hem sarıldım ey gönül,,,
son derece mükemmel bir şiir okudum dost sayfasında
usta şair gergf gergef nakşetmiş adeta dizeleri.
sayfanızı ziyaret etmekten büyük onur duydum hürmetler şair dost..