Gazeteye bir göz attım Bir sürü politika bir sürü cinayet Bir o kadar rekabet Politika ön sayfada birileri kazmışlar Birilerinin kuyularını Oturmuşlar koltuklara kaldırmıyorlar Popolarını İkinci sayfa rekabet Ben güzelim sen şöylesin Sen estetik ben değişik Burnun, gözün memen derken Çıktı yine bizim manken Şimdi sıra cinayette Aldattın beni PAT ayrıldın benden ÇAT Giden gidiyor diye Gitmeyen evde duruyor diye Geldik gündeme baktık Gene politikaya çattık Kim kiminle konuşmuş, kim sövmüş, Kim kudurmuş Geçtik ekonomiye İşte burada Allah vere Borç harç içinde kaldık Parasızlıktan yandık Devlet baba yoksuldur Gelirler gider elden Aman yetişin eller Türkiye günden güne Bir karanlığa gider Sonra reklâm ve spor Okunacak sayfalar çevir çevirde oku Seni heyecan sarar Bu haftanın koşusu, kime tuttu lotosu Derken biter sayfalar okuyucu rahatlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAZETELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAZETELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ARKADAŞIM ASLINDA MEDYANIN ÇOK BÜYÜK ÖNEMİ VAR BİR TOPLUMU BİLİÇLENDİREBİLİR AMA ÜLKEMİZDE MALESEF ÇIKARA DAYALI BİR YAYIN AKIŞI OLDUĞU İÇİN MENFAATE GÖRE HAREKET EDİLMEKTEDİR,DUYARLI YÜREĞİ KUTLUYORUM SAYGILARIMLA..
Geçtik ekonomiye İşte burada Allah vere Borç harç içinde kaldık Parasızlıktan yandık Devlet baba yoksuldur Gelirler gider elden Aman yetişin eller Türkiye günden güne Bir karanlığa gider
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR KALEMİNE SAGLIK TÜRKİYE NEREYE GİDİYOR BELLİ DEGİL KUTLUYORUM KALEMİNİ SAYGI VE SEVGİLER BIRAKTIM SAYFANIZA EFENDİM
reklamı olmayan magazini olmayan ciddi gazetelerde var birde onları alışkanlık edinin derim..ama şiir medyanın bu yozlamış hali konusun da haklı.köşe yazarlarını sadece okusak desek onlarda medya patronunun ya da bir partinin tekeli altında.ne yaz derlerse onları yazar olmuşlar.en iyisi bu tür gazeteleri alıp okumamak..sevgiyle saygıyla
BEN SENELERDİR CUMHURİYET OKURUYUM BAZEN BİRAZ AKSASAMDA OKURUM İŞTE. HÜRRİYETİ MİLLİYETİ SABAHI GÖRDÜĞÜM YERDE OKUR OLDUM ARTIK. NE GÜZEL SÖYLEMİŞİN CANN ARA SIRA HATIRLATICI NOTLAR KOYMAK ÇOK GÜZEL SEVGİLERİMLE
Borç harç içinde kaldık Parasızlıktan yandık Devlet baba yoksuldur Gelirler gider elden Aman yetişin eller Türkiye günden güne Bir karanlığa gider Sonra reklâm ve spor Okunacak sayfalar çevir çevirde oku Seni heyecan sarar Bu haftanın koşusu, kime tuttu lotosu Derken biter sayfalar okuyucu rahatlar.
Gulay Hanim o kadar nefis bir duygu hali ile gundeme getirmissiniz ki gunluk gazetelerin halini buna ne derler " kopekler halimize gulerken yani ortalik dejenere bir sekilde gunluk abuk ,sabuk incir cekirdegini doldurmayacak sacmaliklarla goz boyama der gibi sayfalari dolduruyorlar . Cok hosuma gitti size gonulden helal olsun diyorum basit seylerle ovunmeyi seven bir ulke olduk allah sonumuzu hayir etsin. Bu guzel yuregi oper ,sayfaniza sevgilerimle birlikte cicekler birakiyorum.
siir annemmmmmmmm dogru söze ne denir ,,,artik haber okuyamiyoruz gazetelerden magazin spor reklam dolu,,,,,,, kutluyorum duyarli yüregini öptüm annemmmm ,,,,,seni seviyorummmmm
Çok haklısınız Gülay hanım.Her gün gazete okurum,yılların alışkanlığı.Her okuyuşta moralim bozuluyor,özellikle son zamanlarda.Tebrik ederim.Çok farklı ve çok güzel bir konu.Yüreğinize,emeğinize sağlık.Sevgilerimle,iyi bakın kendinize.
HAKLISIN GERÇEKTEN GAZETELERDE O KUNACAK HİÇ BİRŞEY KALMADI ÇOK ANLAMLI BİR KONUYA DEĞİNMİŞSİN CANIM BENİM DEĞERLİ KALEMİN HEP BİLERLE OLSUN SEVGİLERİMLE KUCAK DOLUSU GÜLLER BIRAKTIM SAYFANA
GÜLDESTE tarafından 11/2/2009 1:52:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gazeteler reyting peşinde oyalama taktiği rütük eşliğinde estetik nostaljik maç intişamda gerçekler uykuda yalan dolanlar masada palavralar ortada gerçekler ooo gerçekiçerikler saklı dagınık orda yada burda masa altında gazete miiii okuyucuya darısı anlayana...ALKIŞLARLA YÜREKTEN TEBRİKLERRRR
"Türkiye günden güne Bir karanlığa gider Sonra reklâm ve spor Okunacak sayfalar çevir çevirde oku Seni heyecan sarar Bu haftanın koşusu, kime tuttu lotosu Derken biter sayfalar okuyucu rahatlar. "
sağlıcakla kalın ablacığım