İrticalen sevilenin tek bir kelimesi vardır Tek bir kelimenin efelendiği yel değirmenlerine karşı Gölgesinden azad ol(un)duğu vakitlerde Hamledilen bir teşekkür gibi
Asılı tut göğü göğsünde Gök bir mihraplık okunmuşluktur heyhat Zaman sivrildiğin de deler onu Deler umut her makus karanlığı
İyiliğin izdivacıyla gerildiğinde bir mutluluk pankartı Muhtırasını susmuş her kafa gömülür içine Israrsız adımlarla yürütülürken korku Yıldız yağmasıdır başlar ufkun siperlerinde
Bu güneş naz Bu ses uykuya hapsolur inşallah Sürüden sürülen gövdesiyle eşdeğer bir ürkeklikle Beğenisini sun-ar
Taşı gediğinden çıkardığında akıl Deli huylu bir cesaretlenmedir vaktaki Her şeyin namusudur hak Her şeyin ıslahını ararken
Bu gömüt sebeplerden çıkardığında söz kendini Ayan beyan bir suya yazılıp kaldığında Susamış susmasını bitirdiğinde yani İbretliğini bildirir kendinin
Aşk akşedilen bir kalbin hevesi Kibirli bir kölenin narı gibidir Özgürlük dilendikçe yüreği konuşur dili Bağlandıkça daha da dirilir eli
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlk Yarında Konuşulacaklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlk Yarında Konuşulacaklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk akşedilen bir kalbin hevesi Kibirli bir kölenin narı gibidir Özgürlük dilendikçe yüreği konuşur dili Bağlandıkça daha da dirilir eli....GÖNLÜMDEN MİS KOKULU KARANFİLLER GÖNDERİYORUM ŞİİR BAHÇENİZE..NACİZANE SEVGİLERRRR SİZEEE....YİNE GÜZEL YİNE ÇOKK AMA ÇOK GÜZEL....
Aşk akşedilen bir kalbin hevesi Kibirli bir kölenin narı gibidir Özgürlük dilendikçe yüreği konuşur dili Bağlandıkça daha da dirilir eli.....GÖNLÜMDEN MİS KOKULU KARANFİLLER GÖNDERİYORUM ŞİİR BAHÇENİZEE...NACİZANE SEVGİLER SİZEE: YİNE GÜZELL YİNE COK GÜZEL...
Aşk akşedilen bir kalbin hevesi Kibirli bir kölenin narı gibidir Özgürlük dilendikçe yüreği konuşur dili Bağlandıkça daha da dirilir eli.....MİS KOKULUU KARANFİLLERR SERİYORUM ÖNÜNÜZEEE ŞİİR BAHÇENİZE NACİZANE SEVGİLER GÖNDERİYORUMM..YİNE COK GÜZELLL YİNE GÜZEL...
Asılı tut göğü göğsünde Gök bir mihraplık okunmuşluktur heyhat Zaman sivrildiğin de deler onu Deler umut her makus karanlığı ==============================
Arzuların nakış nakış işlendiği gizemli bir şiirdi... Tebrikler....
Aşk akşedilen bir kalbin hevesi Kibirli bir kölenin narı gibidir Özgürlük dilendikçe yüreği konuşur dili Bağlandıkça daha da dirilir eli ........................................................................... aşk sudurda çarpan fuadın sesidir, bilal habeşinin kuslaldaki nidasıdır ezildekçe taşların altında, bir şevkle ahad ahad demesidir.... ilahi aşkın iman sermayesidir....
farklı ,renkli ve manalı dizlerin çok hoştu,bir farkı yarattı dizelerde ,gönül damlarının farklı versiyonlarından oluşan ifadelerine,yorumlar biçare kaldı ,kelime ve sözcüklerin dili tutuldu,tek kelimeyle harikaydı... kutlarım (tamara) saygı ve hürmetlerimle...
anlamlarını öğrenince, şiirin ne kadar büyülü olduğunu anladım. şiirin çözemediğim bir kutsallığı var ve bence günün şiiri olacak.. en azından uğur böceği garanti... şimdiye dek bir kaç şiire 5 puan verdim ama bu şiir 6'yı hakkediyor...
konuşan güzel konuşmuş da ben pek bir şey anlayamadım...
''irticalen'', ''hamledilmek'', ''vaktaki'', ne demek?
bilmemek değil, öğrenmemek ayıp. cevabınızdan sonra tekrar okuyup asıl yorumumu yapacağım.
saygılarımla...
not : tdk'dan da bakabilirdim kelime anlamlarına... ama çoğu zaman birden fazla anlamları oluyor, bu yüzden siz hangi anlamda kullandı iseniz, onu öğrenmek istedim.
Kibirli bir kölenin narı gibidir
Özgürlük dilendikçe yüreği konuşur dili
Bağlandıkça daha da dirilir eli....GÖNLÜMDEN MİS KOKULU KARANFİLLER GÖNDERİYORUM ŞİİR BAHÇENİZE..NACİZANE SEVGİLERRRR SİZEEE....YİNE GÜZEL YİNE ÇOKK AMA ÇOK GÜZEL....