(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kör bir şafak vakti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kör bir şafak vakti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boş hesaplara kapattım kapılarımı Ne alacak kaldı ne diyet verecek kalp ---------- Yüreğinin akışına set koymayan bir can Canına can ekleyen kelebek oldum Kör bir şafak vakti Mor menekşe üzerinde bir toz uçmayı bekleyen…
UÇACAĞIZ İNŞALLAH... BEKLEYENLERE MÜJDE...
SİZİNDE ARZU ETTİĞİNİZ GÜZELLİKLERE UÇMANIZ VE HUZURU BULMANIZ DUASI VE DİLEĞİYLE... :)
Yüreğinin akışına set koymayan bir can Canına can ekleyen kelebek oldum Kör bir şafak vakti Mor menekşe üzerinde bir toz uçmayı bekleyen… --------------- Harika dizeler okudum kaleminizden sevgili duyguseli... kutlarım kaleminiz oldukça güçlü... sevgimle...
Cesaret işi aşk derdim cesur adamların işi sevmek Dünü bu günü yarını kadere teslim etmek delilik beklide
Kör şafaklarda çok hüzünler doğurdum Hayli sabahlar loğusa sıkıntısıyla uyandım
Şimdi isimsiz anlara besliyorum sevileri İlk kez üşümüyorum yalnızlıktan İlk kez esmiyor kulaklarımda karabasanlar
Burasında kaldım şairim şirin döndüm yine okudum yine yine bir derin acım lal ken söylenmeye başladı sonra bir asi ırmak tadında ıkı kavuşamayan ırmak gıbı birleştiler güzel dizelerinizde Kutlarım cici bakın ömrunuze ve gönlünüze sevgiler..............
gözün göğün denizin rengi mavi
sarı güneşin rengi cicim
turuncu direncin sağlığın rengi
kan rengi kırmızının dengi
mor soyluluğun gücün ahengi acicim
yedincisini mi sordunuz
herkesi yordunuz
yağmurun rengi alkım
sağlıcakla kalın