(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİVANE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİVANE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gayet güzel bir şiir okudum kaleminizden.Tebrik ederim. Çok da önemli görülmeyebilir belki ama dikkatimi çektiği için söylemek istedim.Kısa bir şiir olmasına rağmen bazı kelimeler çok tekrar edilmiş ( üç defa "sevda", beş defa "bir" ).Daha özenli kelime seçimi yapılabilirdi."Bende ki" kelimesi de "Bendeki" şeklinde bitişik olmalıydı. İlhamınız tükenmesin dilerim. Selamlar, sevgiler...
İbrahim gaipten bir ses duyarsa Bu bir müjde deyip koşup uyarsa Cananın yoluna başı koyarsa Divane diyerek kaçmayın dostlar. Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
Çok da önemli görülmeyebilir belki ama dikkatimi çektiği için söylemek istedim.Kısa bir şiir olmasına rağmen bazı kelimeler çok tekrar edilmiş ( üç defa "sevda", beş defa "bir" ).Daha özenli kelime seçimi yapılabilirdi."Bende ki" kelimesi de "Bendeki" şeklinde bitişik olmalıydı.
İlhamınız tükenmesin dilerim.
Selamlar, sevgiler...